Приключи първият етап от кастинга на Big Brother с впечатляваща, но не и изненадваща равносметка – около 1000 души се борят за едно място в Къщата, което прави конкуренцията наистина убийствена и сравнима с тази за най-престижните учебни заведения.

За сравнение на кастинга на първия сезон на Big Brother се явиха около 2000 души, което беше същински рекорд за времето си, а днес броят на желаещите е шест пъти по-голям.

„Радваме се на желанието на хората да участват в новия сезон на Big Brother. Впечатлени сме и от профила на повечето кандидати - интелигентни и успели в професиите си млади хора, красиви, знаещи какво искат и как да го постигнат. Личи си, че повечето от кандидатите са фенове на предаването, защото познават механизмите на играта и вече се долавя стратегическо планиране дори в тази начална фаза на кастинга”, коментират продуцентите на най-известното риалити у нас и с усмивка повдигат завесата около кандидатите, споделяйки, че както винаги не са липсвали и забавни персонажи. „Повече от 90% от кандидатите бяха ни изпратили видео, въпреки че това не беше задължително изискване. Изгледахме внимателно всяко едно и имаше доста „попадения в десетката”. Задава се много интересен сезон!”.

Заедно с интернет записването, успешно приключи и първата мисия на новия сезон „Стани продуцент”, която протече на фейсбук страницата на Big Brother. Целта на мисията беше феновете на предаването да предложат свои приятели за съквартиранти.

Продуцентите прегледаха всички предложения, които бяха над 1000 на брой, и вече имат своите фаворити, които са извикани на следващия етап от кастинга.

Целта на Big Brother последните години е да се отвори максимално към зрителите и феновете на предаването и да ги ангажира цялостно с проекта. Мисия „Стани продуцент” доказва за пореден път, че зрителите и феновете са изключително важна част от драматургията на шоуто и именно заради тях Big Brother продължава да е най-успешното риалити в България.

Следващата стъпка от кастинга са живите срещи със селектираните кандидат-съквартиранти. По време на този важен етап, продуцентите ще се запознават лично с над 500 кандидати, а главните редактори и екипът от психолози ще им помагат в избора на бъдещите звезди на България.