Наши музиканти се събират на творчески лагер

15 май 2019 | 20:21
Прочетена
1387
 

Български автори създават хит за корейския пазар – шансът това изречение да излезе от сферата на научната фантастика и да се превърне в реалност се нарича Sofia Songwriting Camp. Първият у нас международен творчески лагер за писане на песни привлича 16 топ композитори, текстописци, бийтмейкъри и музикални продуценти от 4 европейски държави, които ще живеят 6 дни в планината с 9 от най-ярките български изпълнители.

Между тях са Павел и Венци Венц, Дара и Михаела Маринова. Между 13-ти и 19-ти май Боровец ще се превърне в притегателен център за европейската музикална индустрия по покана на „Вирджиния Рекърдс“, а поточната линия за хитове в курорта стартира под патронажа на заместник кмета на културата – Тодор Чобанов. “Този лагер вдъхновява младите творци в България, които имат огромния потенциал да излязат и на световната сцена. Благодарим на Саня Армутлиева от името на нашия кмет и пожелаваме успех на тези невероятни млади хора!“, каза той.

Сред участниците в Sofia Songwriting Camp е Cazzi Opeia – шведската прелест, за която челните позиции в К-поп чартовете са постоянна величина. С помощта на музикален център „Икономов“ финландските къщички на хотел „Ястребец“ ще се превърнат в мобилни студия, а в тях родните автори ще кръстосват потенциала си с творци като Крис Янг – основно перо в екипите на Кайли Миноуг, Лайнъл Ричи и Род Стюърд. В магичната атмосфера на планината своето ноу хау ще сподели и британецът Jungleboi (Найт Масуку), работил върху песните на Риана и Уил Ай Ем. „Едно от най-важните неща в нашия бизнес е песента. Този лагер е начало за българските автори да започнат активно да се колаборират с чужди и по-опитни творци, за да вдигнем нивото на репертоара у нас, да имаме българско участие в авторството на международни хитове, да създадем конвертируеми парчета за собствените си артисти, така че да имат шанс за успех извън пределите на България.“, сподели на пресконференция за старта на Sofia Songwriting Camp Саня Армутлиева, управляващ директор на „Вирджиния Рекърдс“.

Съорганизатор на мащабното събитие е Робин Йенсен, един от най-изявените мениджъри в музикалния издателски бизнес (Ekko Music Rights Europe)и създател на някои от най-успешните екипи и творчески срещи за писане на музика в Европа. „Мисията ми е да обучавам творците как да печелят от таланта си, играейки в отбор с хора от всички точки на света. Имах мечта да създам мрежа от лагери за писане на песни в Европа. Саня, ти също си част от тази мечта.“ сподели Робин.

В приключението Sofia Songwriting Camp повярваха партньори, чиито брандове растат паралелно с нивото на бг музиката. „Като част от компания със силно изразено социално присъствие на българския пазар, партньорството на Nescafe Dolce Gusto е не само логичната подкрепа която още веднъж дава на българските артисти, но и вяра за принос към културното развитие на нашето общество.“, сподели мениджърът Нели Ангелова.

Пресконференцията за старта на Sofia Songwriting Camp съвпадна с рожденният ден на „Вирджиния Рекърдс“, която вече 27 години се старае да ‘вдига левела‘ на българската музика.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Джулиана Гани топлес в карантината

Горна дреха у дома не ми трябва, категорична е силиконката

Жертва на вируса рекламира маски гола

Никол Толева остава под домашна карантина

Ето какво изпусна Валери

Дол се показа от банята

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Моника "свети" на Андреа и Кобрата

Валериева също се показа от любовното стрелбище на двойката

Ронан Кийтинг с бебе номер 5

Фронтменът на Boyzone и съпругата му избраха интересно име

Симона Загорова показа гаджето

Доскоро певицата твърдеше, че е сама

МВнР спасява бивша брадърка от другия край на света

В Чили нямат право да кацат никакви самолети

Хилда Казасян показа подаръка за 50-ия ЧРД

Музикантката празнува с рошава коса

Футболист се събуди след 33-месечна кома

Аякс Абделхак Нури се възсатновява за втория си живот

Емануела слабее под карантина

Певицата внимава да не ядоса снахата

Галка скрила връзка с барабаниста на Риана

Сега обаче е щастлива с нова любов

Бившият на Гала я тормозел психически

Водещата нарече брака си грешка

Орхан Мурад разкри как препитават

Без участията на Сузанита, семейството му няма добри доходи

Теди Кацарова загуби най-близкия си

Почина журналистът Емил Дилчев

Рут Колева блокирана в мексиканско село

"Не изпитвам паника, нито страх за бъдещето", спокойна е певицата въпреки случващото се

Гери Малкоданска разбира утре дали е с вирус

Синоптичката си направи тест заедно с Алекс Ковачев

Уникални снимки! Вижте Кулагин такъв какъвто не сте

Гримьорът за първи път показва снимки от детството

Тв и Риалити

Вижте как да използвате старият хляб

Шампионът на втория сезон на MasterChef Севда Димитрова даде съвети за остатъците от хладилника

Николета Маданска: Ето го моето момче

Водещата на бТВ се похвали с японско куче

Кой разплака Иван Лечев?

Народна песен навлажни очите на рокаджията

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Крум и Краси Аврамов си правят номера

Двамата се оказаха съседи

Двойка с 28 години стаж напусна "Един за друг"

Доротея и Димитър играха рисково и загубиха

Родна актриса: Дано не стана пак крупие след Извънредното

Снежина Петрова извади свидетелство за завършен курс

Виж още от Издънки

Култура

"Ако си дал" е най-излъчваната песен

Песента на Емил Димитров химн на солидарността към българските медици по време на пандемия

Мариус: Сега е време за преосмисляне на всичко

"Зрителите ще видят друг тип изпълнения, друг тип присъствие", обясни актьорът-режисьор

Калин Врачански предава онлайн

В постановката Парижката Света Богородица

Виж още от Култура

Fashionista

Том Форд иска помощ за модната индустрия

Да бъдат включени в пакета от икономически стимули на Белия дом

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.