Холивудският ас Никълъс Кейдж се очаква да се завърне в България в началото на следващия месец, за да продължи снимките към полицейския трилър на режисьора Йорк Шакълтън „Код: 211”.

По първоначална информация, подадена на американския сайт Deadline от говорителите на звездата, племенникът на Франсис Копола трябваше да кацне в София две седмици, след като счупи глезена си на сета на продукцията в средата на април.

Въпреки това продуцентите на „Код: 211” са дали допълнително време на Кейдж, в което той да се възстанови напълно, за да се включи пълноценно в новата доза каскади на екшъна на Шакълтън.

Междувременно се очаква режисьорът да поднови дейността по заснемането на филма си в студията на „Ню Бояна” до няколко дни. Тогава пред камерата за „Код: 211” ще застане и израелската звезда Сапир Азулай, която Шакълтън ангажира в проекта си през последните седмици – докато снимачният процес беше преустановен, заради контузията на Кейдж.. Красавицата ще се включи в полицейските редици, опитващи се да предотвратят банков обир като офицер Джейкъбс.

На терен в столицата ни вече е и Софи Скелтън („Друговремец”), която ще се превъплъти в дъщерята на звездата от „Лице назаем” и съпругата на неговия партньор.

Самият Никълъс Кейдж все още не е коментирал контузията си. Тя се случи в средата на април, като най-вероятно причината за травмата са каскадите, които актьорът винаги е описвал като „терапевтични”. Той бе приет във Военномедицинска академия, като впоследствие потегли за Ел Ей, където трябваше да му бъде извършена хирургическа интервенция. Синът му Уестън, който също участва в „Код: 211” като предводител на бандитите, не отлетя заедно с баща си към Америка. Вместо това той и приятелката му се отдадоха на туризъм из българските градове.

Силно впечатление на Кейдж-младши направи Пловдив. „Този град е скрито съкровище на невлияещата се от времето древност. Но е прекалено непознат за останалата част от света, въпреки факта, че датира от преди осем хиляди години и предишното му име е Филипополис. Препоръчваме ви да се потопите в духа на това място, което никога няма да забравите.

Почти тревожно е колко подценявано е то. Нека обърнем на тази тера инкогнита (непозната земя – б.а.) малко внимание”, написа Уестън в социалните мрежи под свой кадър в Античния театър.