Във винарския бизнес се впусна канадската актриса от български произход Нина Добрев. За новото си амплоа звездата от "Дневниците на вампира" сама съобщи в социалната мрежа. В бизнес начинанието Нина си партнира с известната си американската колежка - актрисата и топ танцьорка в САЩ Джулиан Хъф, която дебютира пред камера във фирма "Хари Потър и философският камък" през далечната 2001 г.

Двете актриси са близки приятелки от дълго време, след като преди години се запознават в салона на холивудска фризьорка. Сега Нина и Джулиан похващат общ бизнес, който е далеч от творческите им изяви пред камерите. Звездите на холивудското кино създават в съдружие компания за производство на вино в град Напа, Калифорния. Районът е известен и предпочитан от производителите на напитката заради уникалните си географски особености. Благодарение на тях там се отглеждат различни сортове грозде, от които се правят едни от най-качествените и елитни марки вина в света.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nina Dobrev (@nina)

"Чувствам се толкова развълнувана! Най-накрая ще мога да споделя новината за нашия проект с Джулиан, по който работим от известно време. И двете обичаме да работим усилено и да играем още по-усилено. Така създадохме вино, което допълва и нашия начин на живот", похвали се Нина. Тя твърди, че произведеното от нея и приятелката й вино е нискокалорично и без консерванти. Актрисата допълва, че напитката може да се използва без притеснение от хора, които са на изключително популярния като хранителен режим. Виното е подходящо и за вегани, не съдържа глутен, което го прави приятно допълнение към трапезата на клиенти с непоносимост към тази белтъчна смес.

"Нашето вино е най-доброто от всичко, освен това е вкусно - пир за рецепторите ви", хвали стоката си Нина. Двете с Джулиан предлагат първоначално на пазара три сорта калифорнийско вино - каберне совиньон, шардоне и пино ноар. Плановете им са през лятото да пуснат подходящото за сезона розе. Цените са в рамките на приемливите за американския пазар - от 17 до 21 долара за бутилка, което е около два пъти по-висока тарифа от стойността на масовата продукция от тези видове. За ценителите се предлага и селекция от три вида от напитката в красива кутия срещу 75 долара, пише Телеграф.