След като Ким Кардашиян обяви излизането на новата си колекция грим, излезе и първият рекламен кадър.

За разлика от нетърпението, с което някои очакват новите продукти, снимката бе посрещната от недоволни коментари.

Причината е в цвета на кожата на 36-годишната Ким. Видимо по-тъмният ѝ цвят предизвика дискусия заради допълнителната компютърна обработка, която е не само ненужна, но и расистка.

Мнозина обвиняват Кардашиян, че се превръща в чернокожа с цел собствена реклама, докато немалко жени от тази раса се опитват да изглеждат по-светли чрез грим.

Други се застъпват за изображението, пишейки, че използването на по-тъмен цвят грим не означава опит за добиване на чернокож вид.

Новата колекция на телевизионната звезда включва комплект за контуриране на лицето заедно с хайлайтър и двойна четка за смесване.

„Променям вида си постоянно, но нещото, на което оставям вярна, е скулптурирането“.

По-рано тази година Ким и Кайли пуснаха на пазара съвместната си марка 'KKW', новата самостоятелна линия на по-голямата сестра е кръстена 'KKW Beauty' и ще бъде налична от 21 юни.

Продуктите са произвеждани на подходящо място в Калифорния, където Ким може да следи процеса.

„След като в продължение на 10 години се гримирам сама всеки ден, би трябвало да разбирам от това. Така че трябваше да приложа това знание в действие.“, споделя тя.

Ким казва още, че за в бъдеще се надява нов продукт да бъде реализиран всеки месец.

Имайки предвид, че в началото 'KKW Beaty' е съсредоточена върху продукти за лице и контуриране, чрез което кожата придобива по-богат и плътен цвят, опитът това да се визуализира чрез рекламния кадър е разбираем, макар и попресилен. Снимката засега остава изборът на Ким за профилна в Туитър и Инстаграм, пише Cosmopolitan.