След безапелационния успех на „Войната за вдигнатия капак на тоалетната чиния”, „Най-новата книга за езика на тялото”, „Езикът на тялото в любовта”, „Езикът на тялото на работното място” и „Защо мъжете искат секс, а жените се нуждаят от любов” международната сензация Алън и Бабара Пийз ще зарадват почитателите си с нова книга на български език.

„Отговорът: Как да открием това, което искаме от живота, и да го накараме да се случи” има за цел да разбие границите, които човек е научен сам да поставя пред себе си, и демонстрира с примери, че истинската промяна в живота е напълно възможна, ако задаваме правилните въпроси.

Какви са първите стъпки към промяната? Как да достигнем до правилната цел? „Отговорът” на тези и още други въпроси ще откриете, проследявайки личните истории на Алън и Барбара, както и благодарение на подробен анализ на последните научни подходи към способността на мозъка да води към успех.

Когато на пръв поглед невъзможно за преодоляване препятствие се появява в живота на Алън и Барбара Пийз, те се обръщат към науката, за да разберат как да превърнат провала в бляскав успех. Те попадат на нови изследвания на мозъка, чрез които да препрограмират нагласата си, да забележат възможностите пред себе си, да отделят истински ценното от ненужното и да се съсредоточат върху целта си, вместо върху трудностите.

В „Отговорът: Как да открием това, което искаме от живота, и да го накараме да се случи” свръхуспешната двойка споделя личните си преживявания и с чувство за хумор демонстрира от първа ръка, че промяната – това си ти.

Алън и Барбара Пийз са една от най-успешните двойки писатели. Автори са на общо осемнайсет бестселъра, десет от които заемат челна позиция в класациите. Организират семинари в над трийсет страни всяка година, а книгите им до момента са преведени на петдесет и пет езика с над двайсет и седем милиона продадени копия. Успешната двойка редовно се появява на телевизионния екран, като до момента е участвала в създаването на девет телевизионни сериала, четири театрални постановки и хитов филм. Фирмата им „Пийз Интършешънъл” ООД включва видео филми, курсове за обучение и семинари за бизнеса, а ежемесечната им колонка, посветена на взаимоотношенията, се чете от над двайсет милиона човека в двайсет и пет страни.