Отваря приемът за програмата на Endeavor - Dare to Scale

01 юни 2020 | 18:39
Прочетена
621
 

След успешния пилотен проект през 2019 г. българският офис на глобалната предприемаческа мрежа Endeavor стартира второто издание на програмата за растеж – Dare to Scale. Програмата е насочена към предприемачи и бизнеси, които вече са преминали ранната фаза на своето развитие и са в началото на разрастване на дейността си. Фокус на тазгодишното издание ще бъде изграждането на устойчив бизнес, който да може да се справи с кризи, както и идентифицирането на възможности за растеж в трудни пазарни условия. От днес, 1 юни, до 21 юни е отворен формулярът за кандидатстване, като всеки желаещ може да го попълни на този линк.

За програмата могат да кандидатстват предприемачи от всички сфери на икономиката, без значение от региона в България, в който са позиционирани. Условието е да имат вече доказан продукт или услуга на пазара, да са реализирали оборот от поне 200 000 лв. за 2019 г., броят на служителите да не надвишава 150 души, и най-важното – бизнесът им да e с потенциал за глобален растеж. В програмата могат да участват както утвърдени компании, работещи от години, така и такива, които са стартирали сравнително скоро.



Ментори и бизнес лидери от мрежата на Endeavor ще проведат интервюта и по предварително обособени критерии ще бъдат избрани компаниите, които ще са приети в тазгодишното издание. Програмата ще се проведе в София и ще е с продължителност от 4 месеца – от м. септември до м. декември 2020 г. Основателите на компаниите ще имат възможност да участват в специализирани обучения в четири основни области: „Управление на организацията“, „Маркетинг“, „Продажби“, „Бизнес планиране и набиране на капитал“. Всяка компания ще има назначен индивидуален ментор от мрежата на Endeavor, който ще провежда регулярни срещи с основателите и ще ги подпомага със своята експертиза. Екипът на Endeavor ще организира и съпътстващи събития, на които компаниите ще имат възможност да се запознаят с основните играчи в предприемаческата екосистема. Подобно на предходната година, програмата ще приключи през м. декември с Demo Day, по време на който участниците ще презентират бизнесите си пред жури от утвърдени бизнес лидери. Повече за самата програма и процеса на кандидатстване може да разгледате тук.

В пилотното издание на Dare to Scale през 2019 г. участваха основателите на 10 български компании. В продължение на 4 месеца участниците преминаха през специализирани обучения, водени от бизнес лидери от мрежата на Endeavor Bulgaria, сред които създателите на Телерик – Васил Терзиев и Светозар Георгиев, съоснователят на BGmenu – Владимир Давчев, сайт мениджърът на Uber – Александър Попов и др. Повече от 20 бизнес лидери бяха ангажирани с предприемачите от 10-те компании и бяха проведени общо 75 часа менторски сесии. Вижте най-важното от пилотното издание на Dare to Scale и подбрани моменти от специалните събития към него тук.

Всеки желаещ да се включи в Dare to Scale Growth Program може да попълни кандидатурата си на този линк. Пълната информация за програмата е налична тук.

Момчил Василев, изпълнителен директор на Endeavor Bulgaria:
„С програмата Dare to Scale искаме да разширим подкрепата си към предприемачите в техния път към успеха. Силната подкрепа и високата оценка, която получихме от предприемаческата общност за нейното първо издание, ни окуражи да я продължим и през тази година. С това искаме да дадем нашия принос за развитието на едно поколение предприемачи, които имат потенциала да постигнат световен успех.“

Петя Димитрова, главен изпълнителен директор на Пощенска банка:
„Отчитаме първото издание на Dare to Scale като изключителен успех, защото се убедихме, че бизнес средата у нас има огромен потенциал за развитие. Разбрахме го благодарение на амбициозните млади хора с иновативни проекти, които ни показаха, че не се страхуват да мислят мащабно. След впечатляващото начало, очакваме следващите участници да демонстрират още по-интересни бизнес модели, показващи бърза адаптация към променящата се среда, в която всички сме свързани и създаваме заедно едно устойчиво развитие. За Пощенска банка партньорството с Endeavor е най-естественото и логично продължение на усилията ни да подобрим предприемаческата екосистема в България. Инициираме второто издание на проекта и след огромния успех на пилотния проект вярваме, че правим инвестиция в бъдещето – защото Dare to Scale е нашата увереност, че създаваме смисъл заедно и така даваме знак на все повече млади хора, че възможностите са повече от препятствията. Ние от Пощенска банка познаваме успеха, както и пътя, който води към него, и вярваме, че ще бъдем полезни на младите предприемачи не само като техен ментор, но и като доверен финансов партньор.“

Бойко Таков, изпълнителен директор на Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия:
„Радвам се, че се включваме и във второто издание на програмата Dare to Scale, която доказа, че е полезна за компаниите и постигна много добри резултати. Такъв тип програми стават още по-стойностни предвид ситуацията с пандемията и икономическата криза, в която навлиза световната икономика. Вярвам, че знанието и насоките, които могат да получат предприемачите, ще бъдат безценни и ще им помогнат по пътя напред. Програмата се вписва точно и в концепцията на Агенцията да предлага още повече добавена стойност.“

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

61-годишната Мадона лъсна гола

"Всеки има патерица", написа звездата

Най-едрогърдата чалгарка изкушава на плажа

Юнона има най-скъпия силикон

Мариана Маринова изгори деколтето

Моделката почива на планина

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

Ето как Юсеин Болт кръсти дъщеря си

Наследницата му се роди преди 7 седмици

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Алекс Сърчаджиева се теши с гръцко

"След много лошо идва много добро", заяви безработната водеща

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Килата се предлага на Васко Кеца

Ще има ли дует между двамата?

Бременната Петя Дикова насърчава бъдещи майки

Тя и Мария Илиева, Юлияна Дончева и Дидо от D2 са лицата на четвъртото издание на кампанията „Направи го сега”

Щерката на Благо като две капки вода с мащехата

Златка и Йоана демонстрираха близост

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

TikTok свали видео на Алекс Петканова по бански

Тоалетът бил твърде разголен

Дара: Нямам гадже

Певицата влиза в модата

Мария Игнатова сменя Венета Райкова

Бившата господарка на ефира отива в bTV

Юксел Кадриев влиза във форма заради ново гадже

Новинарят тренира упорито, ходи на работа с колело

Тв и Риалити

Свалиха предсрочно Цитиридис

Предаването трябваше да спре след седмица

Река вместо плаж в "Игри на волята"

Вижте новите локации в предаването

Силвена Роу се показа с пораснали корени

Готвачката издава тайни как да не побелеем

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Фенове недоволни от Гери-Никол

Почитателите й буквално са извън релси от недоволство

Ева Веселинова тежко скарана с колегите

Най-често се хапе с Андреа Банда Банда

Мариана Попова в поредна грозна разправия

Обиждат я на грозна и не можеща да пее

Виж още от Издънки

Култура

Карамазов в световния Топ 35

Актьорът се подвизава с ново амплоа

"Евровизия" все пак награди Виктория

Спечели награда за най-добра изпълнителка

Катето Евро и синът й със собствено шоу

Ще предават на брега на морето в Созопол

Виж още от Култура

Fashionista

Парижката седмица на модата с 14 виртуални ревюта на ден

Диор представи филм на режисьор, награден в Кан

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.