35-годишната наследничка на хотелската верига "Хилтън" Парис обяви официално колаборацията си със супермаркетите "Лидъл" за цяла серия грижа за косата на достъпни цени.

Стойността на продуктите ще бъде между 1,99 паунда и 16,99 паунда като най-скъпи ще са всъщност различни видове маши и стилизиращи уреди с горещ въздух.

Още миналата седмица дори в България бяха пуснати част от разработените до момента продукти.

Хилтън не е първата милиардерка, която сключва сделка за модно сътрудничество с нискобюджетни магазини.

По-рано тази година Виктория Бекъм разкри, че създава лимитирана колекция за дискаунт магазините "Таргет", която се очаква да бъде пусната в продажба през април. Това ще е и първият път, в който тя ще се опита да създаде детска колекция дрехи.