Фолк певицата Преслава води активни преговори чия идеология да пропагандира след 5 септември, когато официално ще бъде даден старт на изборна кампания 2014-а за селекция на нов парламент.

Оказва се, че усмихната фолк дива е сред най-желаните звезди от всички политически партии,  съобщи „Всеки ден" 

Осъзнала това, тя и продуцентите й от „Пайнер" са завишили тройно тарифата й като за едномесечно турне в страна Преслава иска рекордните 200 000 лева суха пара! Само 2 седмици остават до старта на официалното разрешаване от закона за изборно агитиране. Партиите вече се надцакват коя да организира по-пищни и масови концерти с цел да привлече повече гласоподаватели. И за да се случи това един от най-важните фактори са гостуващите изпълнители, които агитират публиката с номера на партиите в бюлетината.

Традиционно най-търсените музиканти са тези от поп-фолк бранша, чиято фенска маса пълни безпроблемно площади и стадиони. Ябълката на раздора тази година за партийните централи е Преслава. Продуцентите й обаче не ядат доматите с колците и вече прилагат хитрата си схема на кандидатите за гласа както на Петя, така и на останалите звезди на „Пайнер". Специално за предстоящите избори от димитровградския чалга гигант са изготвили специален списък с хонорарите на изпълнителите си, който в някои случаи е двойно, та даже и тройно завишен.

Точно 200 000 лева струва рекламна политическа кампания с лика на Преслава, както и определен брой концерти с изпълнителката в рамките на 30 календарни дни. На този етап две партии са основните желаещи певицата да агитира феновете им и за партийната централа, но от централите им в момента се пазарят, за да смъкнат цената. Самата Преслава не крие, че от години е напълно аполитична и не се вълнува какво се случва в сградата, чието мото е „Съединението прави силата". Изпълнителката на „Водка с утеха" била готова да агитира за всеки, щом й се плати, тъй като изобщо не вдявала от политика и си гледала единствено банковата сметка.