Певицата Риана участва в създаването на нова колекция слънчеви очила за модната марка „Диор“.

Колекцията ще се предлага единствено в магазините на марката като продажбата й ще започне в началото на юни. Очилата ще се предлагат в шест различни цвята, а луксозната 24-каратова златна рамка ще е на цена от 1940 долара. Колекцията се появява година след като Риана започна работа с „Диор“, участвайки в рекламната кампания „Secret Garden IV“, в която тя представя очила и чанти на марката, както и някои от новите й продукти от колекцията „Esprit Dior“.

Певицата от Барбадос е първата посланичка на марката, която участва в дизайна на нейни продукти. До сега рекламни лица за „Диор“ са били редица известни дами, сред които Чарлийз Терон, Натали Портман и Дженифър Лоурънс. В изявление на марката Риана споделя, че за дизайна на очилата е получила вдъхновение от известния персонаж от сериала „Стар трек“ Джорди ла Фордж и неговите футуристични очила.