Кой твърди, че модната индустрия се грижи само за външния вид?

Модна къща "Шанел" започна истински кръстоносен поход срещу сайтовете, търгуващи с ментета, представяни за стоки с марката "Шанел".

Представители на модната къща са разследвали дейността на няколко сайта и са обърнали в съда, който се е произнесъл в нейна полза. Сега "Шанел" може да забрани доменните имена на "пиратските" сайтове и да ги даде на американския регистратор GoDaddy. Освен това, всички големи Интернет търсачки и социални мрежи като Фейсбук, Туитър, Гугъл плюс, Бинг и Яху трябва да премахнат тези сайтове от соята база данни, съобщава БГНЕС.

Въпреки ефективните действия на "Шанел", мнозина скептици смятат, че в дългосрочна перспектива те ще се окажат безполезни, защото производителите на фалшива продукция ще започнат да регистрират своите сайтове извън САЩ, където актът за пиратство няма юридическа сила.