Слави Трифонов отново шофира сам джипа си, похвали се самият той в едно от последните предавания на „Шоуто на Слави”. Дългия вече няма проблеми със зрението и окончателно е захвърлил тъмните очила, с които често се появяваше дори в студиото на вечерното шоу.



Учиндолецът вече ги използвал само по предназначение – да се пази от слънцето, когато е навън. В студиото шоумен №1 използвал диоптрични очила, за да се справя с четенето на сценария. Хора от екипа на Трифонов разкриват, че силната светлина на прожекторите вече не го напрягала, изчезнало и силното му главоболие, което го мъчело преди. Миналото лято водещият използва лятната си отпуска, за да се подложи да операция на очите.

Дългия се лекувал в прочутата австрийска клиника „Рудолфщифтунг” във Виена, където светила в офталмологията му помогнали да подобри зрението си. Оперирал го лично проф. Биндер и екипа му, а интервенцията била извършена посредством лазерна рефрактивна хирургия – последен писък в медицината. Интервенцията продължила повече от час и половина, а преди операцията Слави няколко пъти посещавал клиниката за прегледи и диагностика, пише „Уикенд“.

От дома си в Драгалевци до работното си място в центъра на София – НДК, той продължавал да пътува с кортеж от бронирана кола с охрана, която предвожда джипа му. Доскоро мощният „Рейндж Роувър” на Дългия СВ 0780 АК управляваше личен шофьор, а шоуменът се возеше на предната седалка до него. Отзад пътуваха останалите гардове. Запознати с делата на Трифонов разказват, че на практика той поддържал охрана в наличност от няколко човека, които се редували по график. Всички бодигардове, предимно бивши ченгета, били проверени мъже, наети от охранителна фирма, близка до него. Бодигардовете подписвали специален договор за конфиденциалност.

За никой от зрителите на вечерното шоу не бе тайна, че водещият трудно четеше не само сценария си, който по правило се разпечатва в огромен шрифт, но и големите букви, които текат на аутокюто, монтирано към камерите в шоуто. Зрителите на вечерното предаване неведнъж ставаха свидетели на затрудненията на Слави да прочете текста си. Понякога Дългия ставаше от мястото си и се доближаваше до камерата с аутокюто, заставайки само на няколко сантиметра от текста. Често Трифонов присвиваше очи в опит да фокусира написаното, взираше се и правеше паузи, докато успее. Дългия категорично отказвал да ползва слушалка в ухото, както прави Гала, а сценаристите да му диктуват всяка дума. Водещият вече не само, че четял без проблем написаното на аутокюто, но и преглеждал разпечатания си на хартия сценарий.