Реклами с Джулия Робъртс и Кристи Търлингтън скандализираха с прекаленото използване на компютърна обработка.

Козметичният гигант L'Oréal оттегли свои реклами във Великобритания с лицата на кинозвездата Джулия Робъртс и топ модела Кристи Търлингтън след оплаквания, че изображенията са подложени на прекалено много компютърна обработка, съобщи "Гардиън".

Причината е решение на британската агенция за контрол на съдържанието в рекламата (ASA), съобщават от "Дневник". С него се приема оплакването на депутата от Либералдемократическата партия Джо Суинсън, която води битка с "прекалено перфектните и нереални изображения" на жени в рекламите.

ASA посочва, че и двете реклами, разпространявани в списания, нарушават кодекса на рекламната индустрия, като преувеличават и поради това подвеждат клиентите.