"Стани богат" с нов сезон от 9 септември

22 май 2019 | 10:41
Прочетена
1905
 

Спекулациите, че най-хитовата и интелигентна телевизионна игра "Стани богат" е на доизживяване, тиражирани за втора поредна година по същото време, се оказаха силно преувеличени. Настоящият трети сезон не само няма да бъде последен, но отсега се знае и кога ще бъде първото издание на следващия - 9 септември, научи ПИК. Медията дори се сдоби с официалната статистика на ГАРБ. Пийпълметричната агенция отчита отлични резултати на проекта, водещ на който е обичаният актьор и звезда от "Под прикритие" Михаил Билалов.

"Стани богат" дори бележи трайно нарастващ рейтинг и ангажира лоялна аудитория. С навлизането на играта за многознайковци в програмната схема на БНТ, телевизията-майка започна да отнема от аудиторията на конкуренцията и продължава да го прави. Графиките сочат, че аудиторният дял на БНТ в часовия пояс от 19.00 до 20.00 ч., когато вървят новините по частните Нова и Би Ти Ви, от 5.1% (преди "Стани богат") нараснал до над 16 % през третия сезон на играта Заради "Стани богат" и новинарската емисия на БНТ дори е повишила резултатите си, тъй като зрителите, които телевизията-майка открадна от двата най-големи частни конкурента, след края на предаването не сменят канала, за да научат вестите от деня, коментираха пред ПИК от "Сан Стефано" 29.

Изчисленията на ГАРБ също така отчитат, че аудиторията на шоуто нараства прогресивно във всички възрастови групи и по полов признак, което дава основания за положителна прогноза за следващите телевизионни сезони на играта в ефира на БНТ."Спекулацията със "Стани богат" е като кореспонденцията между Марк Твен и "Ню Йорк Джърнъл", в която той пише: "Слуховете за моята смърт за силно преувеличени"... С оглед на официалните данни от пийпълметрията "Стани богат" е правилен стратегически избор на БНТ1. Михаил Билалов придаде на шоуто повече класа, стил и авторитетно присъствие, което прави предаването по-атрактино за традиционно по-елитарната и образована аудитория на БНТ.

Популярността на Билалов и фактът, че актьорът е във върхова творческа форма с непрекъснати кино и театрални ангажименти, привличат все повече зрители", коментираха в имейл до медията ни от националната телевизия. Последното предаване от третия сезон на "Стани богат" ще бъде на 17 юни, а както стана ясно в началото на текста - Мишо Билалов ще седне на стола си, за да изпитва участниците от 9 септември

Автор / Източник:

HotNews.bg

Свързани новини

Коментари

,.,.,.
27 май 2019 | 17:53

Много по-приятен водеш от Ники Пънчев,само трябва да се вдигне малко повече нивото на участниците и на публиката също.Не зная по каквъв критерии е събрана тази публика но нивото на по-голямата част е ниско.

Тъпислав
22 май 2019 | 21:01

Скука,скука до посиняване. Слаб и неадекватен водещ, недомислени въпроси. Един робот щеше да излезе по-добър и по-евтин от "звездата" Билалов. На всичко отгоре не знае и елементарен английски (самбади ту лОв), не знае ударенията в българския език: тегЕл, вместо тИгел, неща които и децата знаят. Срам за БНТ.

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Емануела разтуптя хиляди мъжки сърца

Фолкаджийката показа крака като магистрали

Николета гола срещу вируса

Лозанова се обясни в любов на Италия

Playboy празнува месеца на любовта в Благоевград

Артистичният пърформанс „Love Undercover“ напълни до пръскане бутиковия LEVEL Night Club

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Наско Колев: Хакна ме човек с малка чурка

Папи Ханс и Стефан поздравиха авера си

И майката на Мегз в ДДС афера

Дължи десетки хиляди левове

Христо Сираков запозна децата си с новата

Забавляват се на ски ваканция в Италия

След златен бутон, сега и златна престилка

MasterChef ще я даде на трима щастливци

Емилия проговаря утре

Певицата си направи невероятна реклама с помощта на мъжа си

Алекс Сърчаджиева ходи с млад колега

Боян Арсов се увърта около вдовицата на Ласкин

Мис България: Конкурсът е фалш

Радинела Чушева скочи на Ирина Папазова

Разкриха коя е новата на Калин Врачански

От близо две години актьорът се среща с художничка

Лили Клюкарката се сгоди с пръстен за 5 бона

Най-после бизнесменът й предложи брак

Иво Аръков: Бил съм и готвач, и спасител

Надявам се "Съни бийч" да стигне по успех и популярност емблематичния за този жанр сериал "Спасители на плажа".

Рая Пеева наивно: Явор се промени, вече е домошар

Актрисата отрече да се е омъжила за колегата си

Поли Гергушева най-после се сгоди

Водещата съобщи новината, че ще вдига сватба с бизнесмена Мечкуев

Венци Венц заби балерина

Рапърът и новата му се разкриха

Тв и Риалити

Силиконка наду пазва за сериал

Бояна Маринова изкушава в "Ол инклузив"

Мис най-красиво тяло впечатли с мъфини

Китайка грабна златната престилка

Криско влиза в киното

Габровецът играе откачен гангстер във вампирски трилър

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

И Плачков размаха среден пръст

Актьорът бесен на слуховете, че заради ревнивата му жена не получава роли

Ричи пак на работа, продава вафли

Като няма пари за химия, напълно се спихна

Виж още от Издънки

Култура

Ето какви ги върши Дара в Италианския лицей

Със Саня Армутлиева показаха света на музикалната индустрия

Играят за първи път в София легендарен мюзикъл

В "Чикаго" играят Мариан Бачев и Борислав Веженов

Отиде си първата изпълнителка на "Камино"

Ирина Чмихова е учителка на Марги Хранова, Есир Дюран и Мая Нешкова

Виж още от Култура

Fashionista

Щерката на модна шефка се провали в "Гласът на България"

Паола Апси не можа да накара никой да се обърне

25 нови цвята за коса показват в Пловдив

Стилисти от цял свят се включват в кауза за кръводаряване на Италианския фестивал на красотата и прическата

Ето го новото лице на Chanel No. 5

Френската актриса Марион Котияр ще представя новата кампания

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.