Светлана Василева мишена на хакер

13 февруари 2011 | 11:32
Прочетена
25940
 

Опити да бъде пробита паролата на електронната поща на „Мис Плейбой 2009” Светлана Василева установиха в екипа й, пишат от kliuki.bg

В имейл адреса се съхраняват контакти на български и руски медии, и а също и ценна информация относно стартиращия на 15 февруари грандиозен проект на скандалната блондинка – светско-информационен сайт.

Специалистите, които помагат на Светлана Василева в начинанието, предполагат, че зад опитите да бъде хакната електронната й поща стоят конкуренти. За проекта на Василева досега се знае единствено, че ще излъчва новини, каквито не се поднасят по същия начин в никой друг сайт.

Василева, която през седмицата бе коронясана за „Най-секси блондинка”, пък не изключва зад опита за заботаж да стои нейна съперница. Миналата година тя се забърка в купища интриги с женения спортен шеф на „Левски” Георги Иванов, с национала Ивелин Попов, с Дарко Тасевски…

Компютърните спецове в екипа на Василева са установили и IP-адреса, зад който се крие човекът, стоящ зад хакерското варварство - 85.118.192.131. Ако той се познае, да има предвид, че паролата на Светлана се сменя ежедневно по два пъти.

Свързани новини

Коментари

:P
13 февруари 2011 | 12:03

opedeleno trqbva da i zabranqt da se grimira ... pla6i horata !

Жорко
13 февруари 2011 | 12:03

Жената обичала да се гримирВа охххххх Търговище Търговище за там си ти.

tedi
13 февруари 2011 | 12:03

mujete i se broqli na prustite na ednata ruka?! WTF?!?! na taq vsichkite prusti i na krakata i na rucete nqma da i stignat, za da prebroi s kolko muje se e ebala

кйхдц
13 февруари 2011 | 11:57

Събудете са малко наистина, хора! Каква е тази отврат сега?? Поредната никаквица, която си е плаща за да пишат за нея! ЩЕ ПОВЪРНА!

Жорко
13 февруари 2011 | 11:57

Жената обичала да се гримирВа охххххх Търговище Търговище за там си ти.

13 февруари 2011 | 11:57

Pinging 85.118.192.131 with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Ping statistics for 85.118.192.131: Packets: Sent = 2, Received = 0, Lost = 2 (100% loss), И как ще се познае точно като такова ip не съществува или е динамично ;) Не мисля,че могат да се разкриват адреси и имена ей така,за съд е тоя който е разкрил ип-то му

АЗ
13 февруари 2011 | 11:50

ЛЮБО ПЕНЕВ ХАХАХАХАХХАХА.ЛЮБО ГАНЕВ МА "ИНТЕЛЕКТ".НЕ Я БИЛИ ПОРЪЧВАЛИ ХАХАХАХА А КОТАРАКА ОТ ПЕРНИК НА КОЙТО ПРАВИ СВИРКА В СИН СИТИ И И МУ НОСИХА САЛФЕТКИ ДА СИ ИЗБЪРШЕ СПЕРМАТА МУ ОТ ГЛАВАТА И.

никола
13 февруари 2011 | 11:49

бе добре , пишете за златки , николети , ма тази как ей така изведнъж цъфна , върза и от 1 месец насам всеки ден по 2 статии за нея виждам , нито е интелигентна нито е красива ,,, нито е направила нещо значимо ,, някво супер тъпо парче ,, вземете се малко в ръце :)

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Моника Валериева заля Санторини със силикон

Не скри нищо от А и Д страната си

Пръскат с шампанско голата Михаела

Мис Плеймейт 2019 разгорещи още повече Съни бийч

Галена остана само по шапка

Певицата захвърли дизайнерските тоалети и позира гола

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

BMW няма да строи хиперкола

Баварските инженери не просто могат да построят истинска симфония на колела, но и да накарат света да започне моментално да инвестира

Apple чисти ненужните приложения

Мнозина вече са забелязали, че това е телефон, който дори не може да се похвали с добър хардуер

Audi няма да пуска друг V8 двигател

Двигателят, който има бензинов двойник, скоро може да бъде и последният произведен в компанията

Бон Джоуви посочи убиеца на музикалния бизнес

Лидерът и вокалист на Bon Jovi - Джон Бон Джоуви, откри виновника за убийството на музикалния бизнес

Мобилните телефони не увеличават опасността от рак

Учени от Института по ракова епидемиология в Копенхаген са изследвали хора на възраст над 30 години

Златно Blackberry с кристали Swarovski

Моделът ще бъде пуснат в два варианта – за 1599 паунда със сребърна украса и за 1699 паунда със златна украса и кристали

Дори Google почете Джобс с линк към официалната страница на Apple

Поклонници му отдават почит в магазините на Apple

Почина Стив Джобс

Милиардерът напусна през август поста си на главен изпълнителен директор на Apple

Синът на Селин Дион учи уроците си по Skype

Синът на Селин Дион - 10-годишният Чарлз, наваксва с уроците чрез Skypе, докато е заедно с майка си Лас Вегас, когато тя има ангажименти там

Mommy Tummy

Устройство, което симулира бременност, представиха японски учени

Марк Зукърбърг тръгна на лов

Марк Зукърбърг се слави и като добър ловец и чревоугодник

Създадоха оракула на 21 век

За да погледнете в бъдещето, вече не трябва да владеете хиромантията

Google нa 13

На 27 септември уеб страницата Google бива пусната официално

България е на трето място в света по скорост на Интернет

Пред нея се нареждат единствено Южна Корея и Румъния

Тв и Риалити

Владо Карамазов на спешна диета

Актьорът загуби секси формата си

Големият син на Къци става даскал

Асен досега се занимаваше с филмова музика

Ивайло Захариев го раздава батка

Актьорът помпа мускули

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Радина Кърджилова иска по 150 лева за гердан

Бижутата, които изработва, са по-скъпи от злато

Никол Станкулова отпива шампанско за 100 лева

Любимото питие на синоптичката е розе

Нора Недкова: Живеем в биологична война

Плеймейтката с философски разсъждения

Виж още от Издънки

Култура

Асен Блатечки дава началото на летния фестивал в София

Постанки, кино и концурти под открито небе в центъра

Филмът на Ники Илиев бори статуетките на ЕМИ

Церемонията вероятно ще е виртуална

Признаха Стефан Вълдобрев чак в Чили

Удостоиха го с наградата за най-добра поддържаща роля

Виж още от Култура

Fashionista

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Парижката седмица на модата се завръща

От28 септември най-голямото модно събитие започва

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.