В страницата си в социалната мрежа изпълнителят Уикенд потвърди колаборацията си с шведския моден гигант H&M.

Освен да участва в кампанията за лято 2017, той ще разработи и няколко продукта за самата колекция на компанията със собствения си лейбъл XO (американски акроним за "целувки и прегръдки" в писмата - бел.ав.).

През 2014 г. Уикенд, чието истинско име е Абел Тесфае, навлезе в модния бизнес с бранда си ХО и редовно предлага нови попълнения.
Това не е и първият път, в който известният поп певец си сътрудничи с дизайнери от световна величина. Миналата година модният усет на звездата грабна окото на Алекзандър Уанг и доведе до създаването на съвместна колекция, състояща се от суитчъри, тенски, бандани и високи кецове в монохромни тонове.

Наскоро хитовият изпълнител се присъедини и като посланик и сътрудник на спортния гигант „Пума”. Съвместната колекция ще бъде пусната в продажба през 2017, а кампанията му „Рън дъ стрийтс” излиза на 16 ноември.