Кризата накара музикантите да си търсят ново препитания и Тото не прави изключение. След като Емилия пусна тетрадки с нейния лик, Адреа обяви дрехите от клипове на разпродажба в интернет, а Алисия създаде собствена марка спортни облекла, половинката на Лъчо реши да пусне собствен парфюм. Той е унисекс и може да се ползва и от двата пола, обяснява производителят от „СкандаУ”.

За 50 милилитра тото иска солената цена от 120 лева, което е твърде скъпо за непозната и сега стъпваща на пазара марка, особено в силно конкурентния свят на козметиката. „YOTOV RESERVE COLOGNE - 50ml. - 120лв. Парфюмът идва в специално изработена кутия, гравирана с логото на YOTOV RESERVE ! За поръчки и въпроси, моля пишете на лично съобщение !”-така кратко анонсира парфюма си Йонислав Йотов.

Hotnews.bg направи бърза справка и установи, че „ароматът на мъжката увереност и самочувствие”, както го рекламира Тото излиза скъпичко на фона на Bvlgari Aqva Atlantiqve, който струва 75 лева, Carolina Herrera Chic, за който искат 90 лева и безспорният хит сред силния пол Chanel Bleu, който е само 30 лева по-скъп от аромата на Тото за същите милилитри