Според светилото сред печатните медии „Уолстрийт Джърнъл“ синичкото пиленце на Twitter скоро ще кацне и ще чурулика на чуждо рамо, тъй като гигантите Facebook и Google са се изправили един срещу друг в надпревара кой ще завземе най-прогресиращата сензация сред социалните мрежи.

За момента кандидат с отчетлива преднина няма. И двата хищника, окупирали земното кълбо чрез пристрастяващия ефект на продуктите, които предлагат, напредват с бавни и предпазливи крачки, досущ като див звяр, дебнещ плячката от храсталака. В случая обаче късчето жива плът, което те желаят да уловят, не е чак толкова беззащитно и глупаво. От Twitter стъпват предпазливо и към този момент и с двата гиганта преговорите са на етап „първоначални разговори“, пише 24chasa.bg, позовавайки се на същата публикация в „Уолстрийт Джърнъл“.

Twitter, както мнозина от активните във виртуалното пространство потребители знаят, на практика е американски уебсайт за социални контакти, запазена марка за който е малка синя птичка, дружелюбно подканващата да я последвате. Ако го направите, пред вас ще се разкрие възможността да споделяте с останалите потребители съобщения, информация или всичко, което ви се стори достатъчно интересно или заслужаващо внимание. Нещо като Facebook, но не точно, е най-лесното обяснение на въпроса какво представлява Twitter.

През последните години броят на хората, които са активни в Twitter, прогресивно расте, което кара специалистите в областта да заключат, че евентуалната продажба не би трябвало да се осъществи за сума по-малка от порядъка на 8 – 10 млрд долара.

Според проучвания за изминалата 2010 г. приходите на компанията от реклама надхвърлят 45 млн в щатска валута, като се очаква след изтичането на настоящата да се регистрира печалба не по-малка от 150 млн, а след края на 2012 г. - 250 млн долара.

Именно тези главозамаиващи числа превръщат покупката на Twitter в толкова апетитна покана за вечеря, която нито Google, нито Facebook би желал да пропусне.