Модният бранд на Виктория Бекъм е загубил над 11 милиона евро в рамките на година. Съпругата на Дейвид Бекъм основа компанията си преди девет години. Въпреки че отчете увеличение в продажбите си – от 40 млн евро за 2016 г. до 47 млн евро за следващата година. Въпреки това са нараснали и загубите с 2 милиона.

Ето я най-кичозната Рита Ора

Това, въпреки щедрото дарение от 8.5 млн паунда, което футболистът направи на изгората си през 2016-а. Това Виктория обяснява със значими инвестиции за бъдещи проекти и сформирането на нов ръководен екип.

Междувременно бившият кадър на Spice Girls обеща, че скоро ще направи и собствен YouTube канал. Тя ще радва последователите си с клипове, в които ще показва различни видове грим, ще дава съвети за макиажа и разбира се – за цялостния стил. Кога ще се появи първото видео все още не е ясно. Причината за стартирането на YouTube канал е желанието на Бекъм да разшири модния си бранд, предава "Монитор".

Защо Виктория се сърди на Дейвид?