Вила Ямбол организира най-мащабния "Празник на виното"

24 февруари 2020 | 16:24
Прочетена
620
 

За пета поредна година „Вила Ямбол“ организира един от най-мащабните празници, посветени на виното в родния си град. Събитието, което се провежда с подкрепата на Община Ямбол, събра хиляди жители и гости на града в неделя през деня.

Специално за него избата отвори над 500 бутилки от най-добрите си вина и актуални реколти и още десетки бъчви, с които почерпи феновете на божествената напитка. Наред с това, хората споделиха радостта от успешното начало на годината за лозаро-винарския бранш и със селекцията Kabile Reserve, която включва три пленителни едносортови вина – мерло, сира и каберне совиньон, с впечатляващ плодов букет и фина барикова зрялост.

Официалният старт на тазгодишния „Празник на виното“ дадоха изпълнителният директор на „Вила Ямбол“ Красимир Аврамов и кметът на Ямбол Валентин Ревански, който призова ямболии да пазят и предават традициите на града за поколенията напред. „Най-хубаво е, когато сме заедно. Но трябва да бъдем заедно не само, когато празнуваме, но и през делничните дни, да бъдем задружни и да си помагаме, защото от това има нужда нашия роден град“, допълни още кметът на Ямбол.

Събитието се превърна в традиция в културния календар на града, като тази година празникът на виното събра рекорден брой посетители – над 10 000, които се насладиха на богатата програма, в която се включиха Катерина Евро, като водеща на събитието, ансамбъл „Тунджа“, народната певица Илка Александрова, местната кукерска група и кулинарният екип на Ути Бъчваров.
„Нашият край е известен с ревностно пазените традиции в лозаро-винарството. Тук всяко семейство е свързано по някакъв начин с грижата за лозята и създаването на вино и ракия. Затова посвещаваме това събитие на Ямбол и на неговата богата история във винопроизводството, която регионът съхранява и предава от поколения насам“, сподели изпълнителният директор на „Вила Ямбол“ Красимир Аврамов.

Той допълни, че вината на избата от реколта 2019 са с превъзходно качество. „Годината беше една от най-добрите в последно време. Природата беше на наша страна, а екипът ни от агрономи и технолози дадоха всичко от себе си, за да може тази година да пуснем на пазара нашата най-новата висококачествена селекция Kabile Reserve, която в пълнота представя богатството на нашите земи и уникалната комбинация от климат и почви“, заключи Аврамов.

Особеностите на тероара, традициите и богатото наследство на региона в правенето на вино са вдъхновение за екипа на родния производител, който е сред най-големите на национално ниво. Освен с вината под марките Villa Yambol и Kabile, производителят е познат на пазара с ракиите „Стралджанска“ и „Ямболска“. Избата управлява над 10 000 дка лозя – около района на Ямбол и Айтос. Освен международните признания, доказателства за успехите на родната изба са експортните й постижения. „Вила Ямбол” реализира продуктите си в над 20 страни от 4 континента.

През годините винарната се наложи като водещ винен износител с поръчки от САЩ, Канада, Германия, Англия, Китай, Южна Корея, ОАЕ, Сингапур, Палестина, Малайзия и др.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Моника Валериева заля Санторини със силикон

Не скри нищо от А и Д страната си

Пръскат с шампанско голата Михаела

Мис Плеймейт 2019 разгорещи още повече Съни бийч

Галена остана само по шапка

Певицата захвърли дизайнерските тоалети и позира гола

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Любо Киров се преби

Певецът не можа да получи наградата на БГ радио заради инцидента

Гала и "На кафе" само с 1 месец отпуск

Предаването ще се излъчва и през юли, а през септември ще се завърне наново

Ето как Гери Малкоданска поддържа фигура на газела

Синоптичката почива с любимите си мъже

Силвена Роу: Мастършеф не спря заради мен, отдавна е записан

Готвачката жали, че по телевизията не показали най-красивите й тоалети

Вергов на море за 6 лв. на вечер

Актьорът сам се похвали с находката си

Софка съобщи най-милата новина

Певицата е на седмото небе поради тази причина

Владо Карамазов на спешна диета

Актьорът загуби секси формата си

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Дара си взе два добермана

Певицата снимала животните в нов клип, отказа да се раздели с тях след това

Фънки влезе в инстаграм с луд купон

Вижте видео от празненството

Фолк певица стана клонинг на Тита

Ария и поп певицата са като две капки вода

Гала на почивка в Гърция с Рачков

Водещата рекламира щедро Ситония, докато правителството ни призовава да изберем родното

Дейвид Бекъм стана пчелар (Снимки и видео)

Не спира да изненадва феновете

Големият син на Къци става даскал

Асен досега се занимаваше с филмова музика

Ивайло Захариев го раздава батка

Актьорът помпа мускули

Тв и Риалити

Владо Карамазов на спешна диета

Актьорът загуби секси формата си

Големият син на Къци става даскал

Асен досега се занимаваше с филмова музика

Ивайло Захариев го раздава батка

Актьорът помпа мускули

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Радина Кърджилова иска по 150 лева за гердан

Бижутата, които изработва, са по-скъпи от злато

Никол Станкулова отпива шампанско за 100 лева

Любимото питие на синоптичката е розе

Нора Недкова: Живеем в биологична война

Плеймейтката с философски разсъждения

Виж още от Издънки

Култура

Къци взима 400 бона от държавата

Шоуменът се уреди със субсидия за филм

Асен Блатечки дава началото на летния фестивал в София

Постанки, кино и концурти под открито небе в центъра

Филмът на Ники Илиев бори статуетките на ЕМИ

Церемонията вероятно ще е виртуална

Виж още от Култура

Fashionista

Цеци и Ивайла се прибраха в България

Двете топманекенки се видях с най-близките

Лени Кравиц стана лице на Saint Lauren

В характерната за марката черно-бяла тематика, снимките вдъхват усещане за стил и сексапил

Парижката седмица на модата се завръща

От28 септември най-голямото модно събитие започва

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.