Вила Ямбол организира най-мащабния "Празник на виното"

24 февруари 2020 | 16:24
Прочетена
534
 

За пета поредна година „Вила Ямбол“ организира един от най-мащабните празници, посветени на виното в родния си град. Събитието, което се провежда с подкрепата на Община Ямбол, събра хиляди жители и гости на града в неделя през деня.

Специално за него избата отвори над 500 бутилки от най-добрите си вина и актуални реколти и още десетки бъчви, с които почерпи феновете на божествената напитка. Наред с това, хората споделиха радостта от успешното начало на годината за лозаро-винарския бранш и със селекцията Kabile Reserve, която включва три пленителни едносортови вина – мерло, сира и каберне совиньон, с впечатляващ плодов букет и фина барикова зрялост.

Официалният старт на тазгодишния „Празник на виното“ дадоха изпълнителният директор на „Вила Ямбол“ Красимир Аврамов и кметът на Ямбол Валентин Ревански, който призова ямболии да пазят и предават традициите на града за поколенията напред. „Най-хубаво е, когато сме заедно. Но трябва да бъдем заедно не само, когато празнуваме, но и през делничните дни, да бъдем задружни и да си помагаме, защото от това има нужда нашия роден град“, допълни още кметът на Ямбол.

Събитието се превърна в традиция в културния календар на града, като тази година празникът на виното събра рекорден брой посетители – над 10 000, които се насладиха на богатата програма, в която се включиха Катерина Евро, като водеща на събитието, ансамбъл „Тунджа“, народната певица Илка Александрова, местната кукерска група и кулинарният екип на Ути Бъчваров.
„Нашият край е известен с ревностно пазените традиции в лозаро-винарството. Тук всяко семейство е свързано по някакъв начин с грижата за лозята и създаването на вино и ракия. Затова посвещаваме това събитие на Ямбол и на неговата богата история във винопроизводството, която регионът съхранява и предава от поколения насам“, сподели изпълнителният директор на „Вила Ямбол“ Красимир Аврамов.

Той допълни, че вината на избата от реколта 2019 са с превъзходно качество. „Годината беше една от най-добрите в последно време. Природата беше на наша страна, а екипът ни от агрономи и технолози дадоха всичко от себе си, за да може тази година да пуснем на пазара нашата най-новата висококачествена селекция Kabile Reserve, която в пълнота представя богатството на нашите земи и уникалната комбинация от климат и почви“, заключи Аврамов.

Особеностите на тероара, традициите и богатото наследство на региона в правенето на вино са вдъхновение за екипа на родния производител, който е сред най-големите на национално ниво. Освен с вината под марките Villa Yambol и Kabile, производителят е познат на пазара с ракиите „Стралджанска“ и „Ямболска“. Избата управлява над 10 000 дка лозя – около района на Ямбол и Айтос. Освен международните признания, доказателства за успехите на родната изба са експортните й постижения. „Вила Ямбол” реализира продуктите си в над 20 страни от 4 континента.

През годините винарната се наложи като водещ винен износител с поръчки от САЩ, Канада, Германия, Англия, Китай, Южна Корея, ОАЕ, Сингапур, Палестина, Малайзия и др.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Ето какво изпусна Валери

Дол се показа от банята

Нина Добрев гола в Южна Африка

Актрисата бе на едно от най-красивите места по света

Слави Трифонов: Луна е на 108, но е супер секси

Водещият доволен, че шоуто му се гледа, въпреки Капките

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Ася Капчикова лъсна без грим

Бившата на Криско не прилича на себе си

Азис: Братя, не излизайте!

Фолкаджията призова ромите с песен

Ето как щерката на Ваня Щерева ви предизвиква

Мила Робъртс призова да бъдем открити в грешките си

Кой моден гуру дари 10 млн. долара за борбата с коронавирус?

Ceгa пoвeчe oт вcичкo e вaжнo дa ce пoдкрeпямe и дa бъдeм зaeднo, обяви Ралф Лорън

Защо "Евровизия" не ни уважава?

Вложили сме толкова много вече, а нямаме никаква защита на работата ни, заяви композиторът Борислав Миланов

Деси Стоянова сама в студиото на "Преди обед"

От понеделник водещите разделени

Слави се изгаври с ген. Мутафчийски

Годжи показа, че наистина е като две капки вода с шефа на щаба

Кристиан Костов: Искам да се върна в Китай

Певецът е готов на всичко заради тамошните си фенове

Бареков засука мустак като на Милко

Даде тон за ново предизвикателство в социалните мрежи

Виктория пропусна Евровизия, но я завъртяха по MTV

Певицата се готви и за онлайн концерт тази събота

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Супа в хлебче спаси Добата в MasterChef

Файчето най-добре спретна японския сандвич

Сашо Кадиев с маска от боксерки

Водещият се пази от вируса

Оприличиха Тото на Елза Парини

Вижте рапърът като Мадона

Тв и Риалити

Деси Стоянова сама в студиото на "Преди обед"

От понеделник водещите разделени

Кристиан Костов: Искам да се върна в Китай

Певецът е готов на всичко заради тамошните си фенове

Сашо Кадиев с маска от боксерки

Водещият се пази от вируса

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Родна актриса: Дано не стана пак крупие след Извънредното

Снежина Петрова извади свидетелство за завършен курс

Анита Мейзер пак зад решетките (Снимка)

Скандалната фурия се затвори в кафез

Уволниха служител заради „Шеф под прикритие“

Това се случва за първи път този сезон

Виж още от Издънки

Култура

Калин Врачански предава онлайн

В постановката Парижката Света Богородица

Михаела Маринова издаде албум напук на коронавируса

Днес трябваше да е първият й голям концерт

Уди Алън все пак публикува мемоарите си

Книгата е откровен и изчерпателен личен разказ на режисьора за живота му

Виж още от Култура

Fashionista

Том Форд иска помощ за модната индустрия

Да бъдат включени в пакета от икономически стимули на Белия дом

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.