България става част от глобална кампания за ролята на жените. Знаменитости, сред които и няколко успешни българки, ще отговорят на въпроса „Какво е да си момиче през 2019-а?”. Певицата Белослава, дъщеря й Дара - дизайнер, за която спортът и природата са начин на живот, лекоатлетката Карин Околие и стрийт артистът To4ka, са първите четири лидери на промяната в инициативата на модния бранд Converse. Посланията им ще се появят в социалните мрежи, написани с маркер върху иконичните бели кецове на марката. Така те се включват в големия пъзел със световни послания, които да създадат нов образ на жената за следващите поколения.

Първа в глобалната кампания на Converse се присъедини актрисата Мили Боби Браун, която нашумя с хитовия сериал Stranger Things/„Странни неща“ и се превърна в една от най-младите звезди, номинирани за наградата „Еми“.
Други световни посланици на идеята са сингапурката Кин Юнкуа (Qin Yunqua), инструктор по самозащита на жени и деца, полякинята Касиа Гола (Kasia Gola), млад лидер от технологичната и модната индустрия, Стефани Кърлоу (Stephanie Kurlow), която мечтае да бъде първата професионална балерина с хиджаб, Наоми Прайзлер (Naomi Preizler), музикален експериментатор от Аржентина.

„Оценяваме прогреса, който вече е направен, но си даваме сметка, че все още на много места по света жените са възприемани през остарели понятия и идеали. Затова се обръщаме към уверените, следващи собствения си път личности, които знаят кои са днес и имат какво да дадат на утрешния ден“, казват от Converse. Кои ще са другите жени, участнички в кампанията, следете през #inmyconverse. Всяка жена, която желае да участва в кампанията, може да се включи със своето лично послание или дума, описваща жените през през 2019-а година в социалните мрежи.