Преди година Дженифър Лопес стана посланик на модната марка Coach. По този начин тя добави още една титла към своето име. Звездата е изпълнителка, актриса, продуцент, танцьорка, модел, майка и какво ли още не. Сега обаче Джей Ло най-накрая официално се превърна и в дизайнер.

Преди дни стана ясно, че изпълнителката е участвала в направата на дамска чанта, която ще бъде част от новата колекция на Coach. Цената на аксесоара ще бъде 495 долара, а това е първата колаборация между марката и звездата. Заедно с креативния директор Стюард Веверс, чантата носи белезите на автентичност, които Лопес илюстрира и държи в себе си идентичността на марката.



Стилът „Hutton“ се отличава с класически дизайн в телешка кожа с акценти от истинска змийска кожа. Моделът има и дълга дръжка, с която може да се носи през рамо или, както Лопес показва, като чанта за талията. „Създаването на първата ми чанта с Coach беше страхотно изживяване“, казва Джей Ло . Тя допълва, че аксесоарът напълно описва стила ѝ няма търпение да го сподели с всеки свой фен.



Веверс пък каза, че целият процес е бил изключително забавен и специален, защото Лопес е изключително мотивирана във всичко, което прави. Тя е имала ясна представа за визията на чантата и е помагала по време на цялата работа. Стилът включва и уникален висящ етикет и е завършен с подписа на Дженифър Лопес. Целта е всеки един потребител да се чувства така, сякаш е получил автограф от изпълнителката.



Снимките за рекламата са направени от фотографа Хао Зенг и показват Лопес в цялата ѝ прелест на танцьорка, продуцент и изпълнителка. Във всеки един кадър тя показва различни страни на чантата и как тя си пасва с всеки един тоалет.

Източник: Tialoto.bg