Webit 2010 - посетете безплатно, само с регистрация!

04 октомври 2010 | 11:31
Прочетена
959
 

WEBIT е форум за успешните продажби, маркетинг и реклама в Интернет, a Webit 2010 е събитието, което ще отговори на всичките ви въпроси, свързани с Интернет.

Никъде другаде по света не можете да присъствате на такъв форум безплатно. На Webit (27-29 октомври 2010) това е възможно!

„Още от първата година ние си поставихме за цел да развиваме и помагаме за обучението на пазара. Ето защо достъпът до изложбената част и около 1/3 от конферентната програма на Webit 2010 е с безплатен вход и изисква единствено предварителна регистрация онлайн на адрес www.webit.bg.“ - каза Пламен Русев, председател на борда на е-Академия, съ-организатор на събитията Webit.

Важно е да се има предвид, че безплатните места за на изчерпване, така, че побързайте. Друга голяма част от панелите са на цени от 10 EUR, а лектори са някой от най-добрите специалисти в областите продажби, е-маркетинг, реклама и криейтив.

Главната сцена на Webit е мястото където управители, маркетинг и рекламни директори и топ мениджъри ще чуят на живо най-големите имена от индустрията в света. На ясен и достъпен език ще бъдат дискутирани съвременните тенденции за маркетинг в социалните мрежи, създаване на успешни реклами онлайн, развитието на мобилния маркетинг, създаването и поддръжката на платформи и екипи за успешни продажби онлайн и много други.

Теми на дискусии са как се измерва възвращаемостта на вложените маркетингови бюджети, как се планират кампании и се залага ефективността им и пр. Цените за достъп на Главна сцена варират от 120 до 350 EUR за достъп за трите дни.

Най-високото ниво представители на бизнеса вече се възползваха от специалните VIP пакети които дават достъп до всички зали без чакане на опашки и по-важното до VIP зона за контакти, в която през трите дни са разположени всички лектори, специалните гости на събитието от цял свят, собствениците на най-големите онлайн медии и агенции от региона и др.

Специалната VIP зона за контакти ще предлага и постоянен кетъринг с шампанско, хапки, избрани вина с цел създаване на оптимална среда за неформални бизнес контакти.

Webit 2010 ще отговори на всички ваши въпроси: как да започнете бизнес онлайн, как да развиете онлайн магазин, как да правите успешна реклама на продуктите/услугите си, как по-добре да започнете да обслужвате клиентите си, как да планирате маркетинг бюджетите си и много други.

Наред с това Webit ще ви срещне и с най-известните световни специалисти по тези теми от най-големите компании в света, сред които Вицепрезидентите и директори на facebook, BBC, Yahoo!, Grey, eBay, adMob/Google и десетки други. Специални Мастър класове за успешни продажби онлайн и SEO и социални медии за напреднали ще водят двама от сочени за световни гурута в своите области Мартин Нюман и Ранд Фишкин.

Най-известните участници от държавите врегиона ще правят анализ на отделните пазари с цифри и очавания. В продължение на 3 дни всички те заедно с изложителите на са на ваше разположение за въпроси и обмяна на идеи и добри практики.

Webit е събитие, което никой не бива да пропуска. Днес Интернет е неизменна част от нашия живот и той все повече става и среда за успешен бизнес, продажби, комуникации, маркетинг и реклама. Eто защо Webit е полезен за представители от всички нива в една компания от най-малък до най-едър бизнес.

Повече информация за Webit 2010 можете да намерите на www.webit.bg

*за e-Academy
e-Academy е организатор на събитията Webit. Създадена преди 3 години, e-Academy се наложи като основен участник в образователния процес за пазарите в България, Румъния и региона.
e-Academy провежда проучвания за дигиталните пазари и предоставя информация за развитието на дигиталната индустрия в ЦИЕ.

Съвместно с IAB Europe, European Association of Communication Agencies, MMA Global Wоrld Federation of Advertisers и други професионални търговски асоциации e-Academy работи за развитието на дигиталната индустрия в Централна и Източна Европа.
 

Свързани новини

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Ивана от "Игри на волята" се разхвърля

Зрителите бесни на брюнетката

Галя от „Каризма” показа цици

Певицата се върна в социалните мрежи

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Ето какво направи Ива Екимова като видя щерка си в "Маскираният певец"

Тя, Антон Стефанов и Георги Низамов свалиха маските

Ето защо Гери Малкоданска изчезва от "На кафе"

Синоптичката не се притеснява

Жените във "Фермата" се самоизядоха

Дамите продължават да воюват една с друга за радост на мъжете

Александър псува като каруцар на майка

Зрители се чудят как може Станимира да учи право, а да не може да нареди пъзел

Мария Игнатова джитка със стар телефон и кола

Блондинката не робува на скъпи марки

Лили Иванова пее за Вазов

Примата част от филма за Патриарха на българската литература

Асдис Ран става баба

Ледената кралица с първо внуче

Алисия свали цената

Тениските за 159 лева вече са тройно по-евтини

Плашилото-Пейо от „Имаш поща”

Уликите заблудиха феновете, че е баща на близнаци

Свекървата на Ани Салич си отиде на 86 години

Новинарката винаги ще бъде благодарна на майката на Бранко

Кой печели „Игри на волята“?

Мъж печели 100-те бона от предаването

Данчо от "Фермата"-от 2 стола на земята

Годеницата на Белев изтри профила си в инстаграм

Тото се връща към футбола

Рапърът избухна с топката на стадион "Миньор"

Тв и Риалити

Издънки

Бахаров отървава затвора поне до Нова година

Актьорът получи ефективна присъда от 1 година за каране пиян и дрогиран

Обвиниха Люси Иларионов в изнудване

Режисьорът забрани видеоклип на Меди, но за кратко

Виж още от Издънки

Култура

Лили Иванова пее за Вазов

Примата част от филма за Патриарха на българската литература

Джаро се завръща като мафиот

Михаил Билалов пак героя от ъндърграунда

Виж още от Култура

Fashionista

Румен Радев разхожда Версаче в Милано

Българинът представи моделите на прочутата марка през септември

Вижте чантата на Джей Ло

Латино дивата стана и моден дизайнер

Койна Русева, Теодора Духовникова и Радина Боршош станаха принцеси

Трите се снимаха за първи път заедно в Княжеския дворец

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.