Webit.FESTIVAL ЕВРОПА 2017

05 януари 2017 | 09:01
Прочетена
888
 

Събитието, за което билетите свършват месеци преди датата му на провеждане

Задавате ли си въпроса как да бъдете успешни в бъдещето; как ще изглежда работното Ви място; как да направите иновациите част от работния процес; как се изглеждат градовете на бъдещето и как стават все по-умни; как да направите по-добър маркетинг и да привличате повече клиенти и посетители; как ще се променят транспорта, финансовите услуги, технологиите и здравеопазването?

На тези и много други въпроси за осма поредна година дават отговор световните и регионални експерти, лектори и посетители на събитието за технологии, дигитален маркетинг и иновации Webit.Festival Европа, което отново ще се проведе от 25 до 27 април, 2017 в София. България е една от петте дестинации в света (наред с Истанбул, Дубай, Сингапур и Делхи), на които ежегодно се провежда едно от най-влиятелните световни събития за бъдещето, предприемачество, инвестиции и технологии, които променят бизнеса, образованието, транспорта, финансите, правят градовете умни и водят до промяна на цялото общество.

Президента на България и Кмета на София са патрони на събитието и председатели на две от 10 събития, а именно конференцията Лидерство в Дигиталната Икономика и конференцията Умни Градове.

Билетите за Webit.festival традиционно се изчерпват няколко месеца преди събитието, а и цените им се увеличават с наближаването на датата. Препоръчваме Ви да закупите билетите си максимално скоро. Остават само 3000 билета, всеки ден се продават над 50 и интересът расте.

Миналата година по това време имаше продадени по-малко от 500, а днес първите 2000 души вече са купили своя билет и Вие може да видите кои са те като посетите сайта: www.webit.bg от където може да купите и своя билет.

“Webit е не само събитие, а и глобална общност от експерти, политици, предприемачи, учени и лидери на най-големите корпорации, която през 2016 достигна числото от над 100 000 човека от цял свят и които променят света днес” казва Пламен Русев, изпълнителен председател на глобалната Webit.Foundation, инвеститор, сериен предприемач и филантроп.

Присъствието Ви в София на Webit.Festival Europe 2017 на 25-26 април ще Ви докосне до изключително влиятелни представители на бизнеса, технологиите, науките и политиката.

Сред вече потвърдените говорители за събитието в София са имена като „летящия човек“ Дейвид Меймън - първият джетпак пилот в света, Гарет Уилямс, основател на продадената за 1.7 милиарда паунда Skyscanner, Фара Уорнър, глобален редакционен директор на Wall Street Journal Custom Studios, Джейсън Джерчинович, глобален директор и президент на Havas Worldwide, Крис Кларк, главен креативен директор на DigitasLBi, Брус Роджърс, главен информационен директор на Форбс, Джонас Джакоби, вицепрезидент облачни и мобилни стратегии IBM, Кристиан Ситу, главен директор на глобалния дигитален маркетинг DHL и още топ личности от света на бизнеса, които променят всяка индустрия от фирми като Google, Facebook, банки, автомобилни компании, компании за бързооботорни стоки, министри от Европа, кметове на Европейски общини и много други.

Webit има няколко сцени. Една от тях е сцената Маркетинг и Иновации, където ще се запознаете с все по-голямата употреба на виртуална и добавена реалност от маркетинг агенции, изкуствения интелект и навлизането му в комуникацията между клиента и компанията, стратегии за социални медии, видео, мобилна, нейтив и програматик реклама, метрики и данни, видео и мобилен видео маркетинг и др. Отлично място, ако вие сте компания и търсите начин да създадете аудитория, да я разширите и да изградите здрава връзка с нея. Отлично и ако стоите от другата страна на барикадата, търсейки потенциални клиенти за вашия софтуер и бизнес решения.

Маркетинг и Иновации сцената е идеална и за нетуъркинг, където да намерите перфектния партньор за ново начинание, възможности за разширяване на бизнеса и намиране на нови клиенти.

Ако технологиите, ентърпрайз софтуера, транспорта, здравеопазването или образованието са темите, които Ву вълнуват – вие ще прекарате 2 изключителни дни на Технологичните конференции в рамките на Webit.festival с насоченост към Дигитална и технологична трансформация – нещо, към което се стреми всяка компания, която иска да оцелее и просперира във времената на

Четвъртата индустриална революция. Това е мястото, където среща си дават топ лектори от най-големите технологични компании в света, иноватори и от другата страна, бизнеси, които преминават през дигиталната трансформация. Компании, предлагащи b2b софтуер и потенциални клиенти (бизнес или правителствени) с идеята за оптимизиране на работния им процес и канали за намиране на нова аудитория и потребители.

И тази година ни очакват над 10 паралелни конференции като Интернет от Всичко (IoE), Мобилност, Финансови технологии, Здравни технологии, Дигитална политика, Умни градове, Изкуствен интелект, Виртуална реалност и други.

Не на последно място в рамките на фестивала е и състезанието за предприемачи и стартиращи фирми - Founders Games, в което две хиляди стартъпи кандидатстват за шанса да представят проекта си на живо пред инвеститори по време на Webit. Тази година наградата може да достигне до 500 000 евро или 1 000 000 лева инвестиция.

През 2016 в София Webit.Festival привлече посетители от 82 държави. 253 говорители, 186 акредитирани журналисти от целия свят. Медийните партньори на Webit.Festival 2016 бяха 117, докато в медиите и социалните мрежи събитието предизвика над 30000 туийта, над 1000 статии и хиляди публикувани видеа, снимки и коментари. Над 100 компании бяха изложители на събитието. Сред изложителите на Webit събитията са били Google, Yandex, IBM, Microsoft, Intel, SАP, Qualcomm, Paypal, Visa, Mastercard, AOL и т.н.

За повече информация и покупка на билети: www.webit.bg

Свързани новини

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Моника Валериева гола в студ и пек

Брюнетката с нова провокация в социалните мрежи

Джулиана Гани топлес в карантината

Горна дреха у дома не ми трябва, категорична е силиконката

Жертва на вируса рекламира маски гола

Никол Толева остава под домашна карантина

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Още една жена аут от Hell’s Kitchen

Мъжкият отбор сплотен

Ти да видиш! Гергана чете класика

Няма да повярвате кой е любимият й автор

Милен Цветков пак на екран

Защо обаче твърди, че е "абсолютно безработен"?

Миска спазва карантина след ревютата в Милано

Марина Цветанова се отдаде на готвенето

Лука и Атанас стават кухненски роботи

Единият напуска Hell’s Kitchen

Галка разкри терапията си "срещу полудяване"

Певицата намери удачен начин да убива скуката

Ето ги финалистите в "Капките"

Фики Стораро и Дара борят победата

Майки скочиха на Ни Ло заради пищен ЧРД (Видео)

Никол получи торта, висока колкото нея, след като стана на 8 години

Галин разкри рецептата си за здрав имунитет

Фолк идолът гарантира чудодейните свойства на този “коктейл“

Вижте как Божинов и Михайлов честитиха ЧРД на Никол

Щерката на Николета стана на 8 години

Наум Шопов заживя в гараж

Заради фитнес манията си

Мисис България качила 35 кг.

Анна Стефанова се върнала във форма без спорт

Ето какъв щит срещу коронавируса сложи Юлияна Дончева

Бизнесдамата е перфектният работодател

Тв и Риалити

Още една жена аут от Hell’s Kitchen

Мъжкият отбор сплотен

Милен Цветков пак на екран

Защо обаче твърди, че е "абсолютно безработен"?

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Бившият на Златка се чука сам

Празнува рожден ден

Холивуд зяпа Сузанита

Скандалната певица изгрява като Мария-Магдалена

Ето как се маскира Маги Сидерова

Фука се с перфектна защита

Виж още от Издънки

Култура

Орлин Павлов напомня, че "Можем заедно"

Певецът убеден, че музиката може да ни обедини

Марсалис не пребори коронавируса

Легендарният музикант ни напусна на 85 години

Звезда от "Пътят на честта" върти еротични игри

Илияна Лазарова играе зарязана съпруга, която си хваща любовник в "По стечение на обстоятелствата"

Виж още от Култура

Fashionista

Миска спазва карантина след ревютата в Милано

Марина Цветанова се отдаде на готвенето

Том Форд иска помощ за модната индустрия

Да бъдат включени в пакета от икономически стимули на Белия дом

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.