За първи път! Жилищен кредит с 30 години фиксирана лихва

19 февруари 2020 | 11:18
Прочетена
1241
 

Пощенска банка пуска на пазара в България нов „Супер жилищен кредит“ – първият жилищен кредит с фиксирана лихва за целия срок на кредита. Иновативният продукт осигурява на клиентите, които планират покупка на имот, дългосрочна сигурност и предвидимост за бъдещето. Той е в размер до 250 000 евро и може да се използва за покупка, ремонт, строителство или довършителни дейности по жилище, както и за рефинансиране на съществуващ жилищен кредит.

Създаването на иновативния продукт е продиктувано от потребителското търсене на сигурност и лесно планиране на разходите. По данни от проучване на Gemius България, направено по поръчка на Пощенска банка, над 30% от потребителите без собствено жилище се опасяват от обвързване с кредит. От финансовата институция посочват, че една от причините за това е дългият срок на изплащане, при който няма как отсега да се предвидят евентуални промени в размера на плаващия лихвен процент по кредита и съответно в размера на вноската. Допитване до клиентите на банката, ползващи кредитни продукти, сочи че 85% от тях предпочитат да имат гарантирана месечна вноска за целия срок на кредита си. За да отговори на тези нагласи, банката разработи финансово решение, което осигурява на клиентите предвидимост на разходите и гарантиран размер на месечната вноска за целия срок на кредита, благодарение на фиксирания лихвен процент.

Досега на нашия пазар не са предлагани жилищни кредити с фиксирана лихва за целия срок и Пощенска банка е първата, която въвежда такъв финансов продукт. Този тип кредити са утвърдени и активно предлагани от водещи банки в най-развитите западни държави като САЩ и Великобритания.

Новият кредитен продукт на Пощенска банка дава оптимално решение на конкретно очакване на потребителите в България – да могат дългосрочно да планират разходите си, без да се притесняват от евентуални промени в икономиката. Това е единственият жилищен кредит на нашия пазар, който гарантира спокойствие и предвидимост чак до 2050 г.

„Отличното клиентско изживяване и предлагането на модерни финансови продукти, отговарящи на променящите се очаквания на потребителите, са във фокуса на всичко, което правим. Жилищният кредит с фиксирана лихва за срок до 30 години е поредното доказателство за това – той е съобразен с нарастващия интерес към финансови продукти, които позволяват ефективно планиране на семейния бюджет и същевременно носят допълнителни предимства на потребителите. Ние сме единствената банка на пазара у нас, която осигурява на клиентите си тази яснота и дългосрочен хоризонт да реализират плановете си за собствен дом или инвестиция в имот. Чрез „Супер жилищния кредит“ на Пощенска банка потребителите ще знаят точния размер на вноската си от първия до последния ден от срока на кредита. Предвид гарантирания размер на вноската, този продукт може да донесе и финансово предимство спрямо покачващите се цени на имотите и на наемите, докато месечните разходи по жилищния кредит ще останат на първоначалните си нива“, коментира Румен Радушев, заместник-началник сектор „Банкиране на дребно“ в Пощенска банка.

Новият „Супер жилищен кредит“ на Пощенска банка с фиксирана лихва за целия срок е с голям размер на финансиране до 250 000 евро, с максимален срок до 30 години. Пощенска банка предлага гъвкави условия на кредита, като клиентите сами избират най-удобния за тях срок на фиксирана лихва – 10, 15, 20, 25 или дори 30 г. Клиентите, които търсят дългосрочна сигурност, могат да се възползват от допълнителна защита на плащанията по кредита чрез сключване на застрахователен пакет „Живот“, предлаган от банката. Освен това могат да комбинират кредита с удобни допълнителни услуги, като пакетна програма за банково обслужване и безплатно интернет и мобилно банкиране.

Освен предимството на фиксирания лихвен процент, новият „Супер жилищен кредит“ осигурява и възможност за гъвкаво управление на месечните вноски. По този начин кредитополучателите получават голямо удобство и свобода в изплащането на кредита, защото могат по своя преценка да намаляват или увеличават размера на месечната си вноска, докато лихвеният процент остава без промяна. Например при период с по-големи разходи (непредвиден ремонт или пътуване) клиентите могат временно да намалят размера на месечните си вноски или обратното – да ги увеличат, в случай че имат повече свободни средства. Това гъвкаво управление на кредита е възможно благодарение на опция „Флекси“, която може да се комбинира със „Супер жилищен кредит“.

Новият кредит с фиксиран лихвен процент за целия срок вече се предлага в офисите на банката, както и в специализираната мрежа от близо 30 центъра за жилищно кредитиране в цялата страна. В тях клиентите могат да получат професионална консултация за ипотечните продукти и процеса на кандидатстване. Експертите на банката ще консултират потребителите за подходящия за тях жилищен кредит, за размера на финансиране, очакваните стъпки и др.

Повече информация за новия „Супер жилищен кредит“ с фиксирана лихва можете да научите на https://www.postbank.bg/, в специализираните центрове и офисите на банката, на среща с мобилен банков експерт или по телефон на кратък номер *7224.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Джулиана Гани топлес в карантината

Горна дреха у дома не ми трябва, категорична е силиконката

Жертва на вируса рекламира маски гола

Никол Толева остава под домашна карантина

Ето какво изпусна Валери

Дол се показа от банята

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Галин разкри рецептата си за здрав имунитет

Фолк идолът гарантира чудодейните свойства на този “коктейл“

Вижте как Божинов и Михайлов честитиха ЧРД на Никол

Щерката на Николета стана на 8 години

Наум Шопов заживя в гараж

Заради фитнес манията си

Мисис България качила 35 кг.

Анна Стефанова се върнала във форма без спорт

Ето какъв щит срещу коронавируса сложи Юлияна Дончева

Бизнесдамата е перфектният работодател

Тото криел бебето заради девствеността

Рапърът по-суеверен и от баба си

Собственик на известен фитнес стана жена

Петър Ангелов се преобрази в Тони

Ето я Славея Сиракова и бебето

Гордата майка не крие дъщеря си Емили

Пролет пукна, българският „Плейбой” – не!

Засега изданието не възнамерява да отмени редовното издание на конкурса Playmate of the Year 2020

Вижте как Преслава честити ЧРД на Павел

Певицата похапва добре, но и тренира навън

Николета Маданска: Ето го моето момче

Водещата на бТВ се похвали с японско куче

Кой разплака Иван Лечев?

Народна песен навлажни очите на рокаджията

И протежето на Галин си клъцна носа

Новата мода сред фолк певиците продължава

Тв и Риалити

Михаела се изповядала пред гаджето на първа среща

Първата й среща с футболиста била 4 часа на пейка

Наум Шопов заживя в гараж

Заради фитнес манията си

Мисис България качила 35 кг.

Анна Стефанова се върнала във форма без спорт

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Ето как се маскира Маги Сидерова

Фука се с перфектна защита

Любо Нейков стана Мона Лиза

Актьорът не губи чувството си за хумор

Крум и Краси Аврамов си правят номера

Двамата се оказаха съседи

Виж още от Издънки

Култура

Книга разкрива тайните на Наум Шопов

Навършват се 90 години от рождението на актьора

"Ако си дал" е най-излъчваната песен

Песента на Емил Димитров химн на солидарността към българските медици по време на пандемия

Мариус: Сега е време за преосмисляне на всичко

"Зрителите ще видят друг тип изпълнения, друг тип присъствие", обясни актьорът-режисьор

Виж още от Култура

Fashionista

Том Форд иска помощ за модната индустрия

Да бъдат включени в пакета от икономически стимули на Белия дом

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.