Загорка, любимата бира на България, официално представи новата си бутилка на ексклузивно събитие за отбрани гости в София.

Иновативният дизайн и стилен силует провокираха позитивни реакции от страна на гостите, сред които бяха представители на медиите и шоубизнеса. Загорка изненада присъстващите с индивидуално емоционално преживяване, реализирано от актьорите на сетивен театър „Лабиринт“.

Познатите от рекламните клипове образи на Астронавта и Кралица на красотата бяха сред фаворитите на присъстващите, допълнени от атрактивен Водолаз и Балерина.

Но изненадите не приключиха до тук. Като специален комплимент всеки присъстващ получи собствен шарж с посланието „Виж себе си по неподозиран начин“.

Новата бутилка на Загорка е създадена по идеен проект на студент от Националната художествена академия, който спечели конкурса New Generation на Загорка. Дизайнът, етикетите и техническото изпълнение на бутилката са разработени от Brand Design Studio Frontroom. След официалното представяне на иновативната опаковка, тя вече може да бъде намерена на пазара.

„Загорка е единствената специална бира в България, съхранила в себе си отличителен вкус, дългогодишни традиции и новаторски дух. Ето защо във всичко, което правим за Загорка, сме водени от стремежа да бъдем различни и да предлагаме иновативни решения за българския потребител. Щастливи сме, че новата бутилка напълно отразява нашата визия за марката и се приема позитивно“, споделя Христина Георгиева, бранд мениджър на компанията.

Новата комуникационна кампания „Време е за нещо специално“ е разработена от международната рекламна агенция BBH и заснета в Буенос Айрес, Аржентина от режисьорския тандем на Аугусто Запиола и Сантяго Митре. Концепцията на марката е да добавя вкус към живота на хората в България. Тя е насочена към всички, които имат нужда да избягат от рутината и сивото ежедневие и се стремят да направят обикновените моменти специални.

Кампанията и новата бутилка на Загорка са израз на устойчивите лидерски позиции на марката. През изминалата година тя продължи да се развива и отбеляза двуцифрен ръст в обемите си на продажби, което се отрази позитивно и на пазарния дял на марката.