Жени купила победата на Тачо във ''ВИП Брадър''!

31 октомври 2014 | 09:17
Прочетена
3604
 

Скандални съмнения раздират съквартирантите във „ВИП Брадър” и част от екипа след предаването в понеделник, научи „Ретро”.

Тогава стана ясно, че най-много зрители са гласували в подкрепа на Евгения Калканджиева и съпруга й Стефан Манов-Тачо. Резултатът се оказа изненадващ както за продуцентите на шоуто и звездните съквартиранти, така и за феновете, тъй като мнозина смятаха, че двамата са аутсайдери, пише pik.bg. Коментарите и настроенията в публиката сочели, че двамата ще бъдат наказани за скандалното си поведение и изгонени от Къщата, затова обратът във вота породил подозрения, че той е купен.

От екипа на шоуто разкриват, че вече имало сериозни съмнения, че Жени и Тачо са уредили манипулация на гласуването с есемеси. Самата Калканджиева на няколко пъти се издаде сама, че много иска съпругът й да спечели формата и най-сетне да се докаже като мъж и да придобие самочувствие. Тя заяви, че победата би се отразила много добре на брака им, тъй като ще направи Тачо известен колкото нея и той вече нямало да страда от комплекс, че е нейна притурка.



Според бившата шеста по красота в света той имал достатъчно качества да се хареса на публиката и да докаже, че е нещо повече от неин съпруг. Освен това имала уверението на всичките им близки и познати, че ще гласуват за него, без да иска разкри още Жени.

„Напълно възможно е да се направи манипулация с есемесите, защото ние не можем да контролираме хората, които гласуват. Всеки зрител може да пусне колкото си иска съобщения, за когото пожелае. При нас се отчита само общият брой за даден играч и не знаем дали е подкрепен от 10 човека с по 100 есемеса или от 10 000 с по едно съобщение”, обясняват хора от предаването. Те смятат, че Жени може да се е уговорила с всичките си подчинени в модната й фирма да дават як вот за мъжа й и затова той всеки път да е с толкова голяма подкрепа. Огромен брой есемеси за Тачо имало всеки път, когато той бил на елиминации, включително по време на гласуването, което трябваше да реши дали да излезе от Къщата, след като удари любовницата си Зорница Линдарева.

„Ако трябваше да уважим зрителските гласове, Тачо нямаше да бъде изхвърлен след шамара по Зорница. Още тогава той се очерта като фаворит на публиката за наша всеобща изненада”, разкриха от „ВИП Брадър”. Именно това била причината Венета Райкова да прогнозира, че той ще спечели предаването.

Подозрително било за екипа и спокойствието на двамата съпрузи, които въобще не се тревожели, че са на елиминации и може да бъдат изгонени. Двамата се държали като сигурни финалисти и разигравали чутовните си скандали в Къщата, без да се тревожат от неодобрението на публиката. Това им поведение, както и високият вот в понеделник, накара и звездните съквартиранти в Къщата да заподозрат, че Жени и Тачо са си осигурили подкрепа навън.

„Не е за вярване, че тези двамата са най-харесвани. Има нещо много гнило в тази история”, изказала съмненията си първо Албена Вулева пред останалите участници. Влади Въргала, който отчаяно драпа за победата, веднага се съгласил с нея, но заподозрял в манипулация продуцентите, а не самите съпрузи. „Има нещо нагласено, защото първо го върнаха след скандалното изгонване, а после им дадоха мисия да ни тормозят, спечелвайки си имунитет. Защо точно тях?!”, коментирал актьорът. От екипа на предаването обаче са категорични, че Жени и Тачо въобще не били фаворити за финала и сценаристите смятали, че те много по-рано ще напуснат Къщата. Затова продуцентите не ги броели за победители и не ги толерирали.

Както писахме, от предаването побутвали единствено Иво Аръков и Ели Гигова. Богатата наследница на оръжейния бос Николай Гигов от самото начало имала уговорка с организаторите да стигне до финала и да не рушат имиджа й с неприятни клипове от къщата. Затова и излъчваните с нея кадри били малко и я представяли все в добра светлина. Фаворитът на продуцентите пък бил Иво Аръков, който трябвало да замести като лице на фирмата и на телевизията Орлин Павлов. Подобно на певеца актьорът бил млад и харесван от женската аудитория и можел да бъде използван във всички проекти на продуцента Нико Тупарев.

„Орлин спечели и „Денсинг старс” и „ВИП брадър” и се наложи успешно като лице. Такъв е и случаят с Иво Аръков и затова той е фаворит за победата”, обясняват от шоуто. Това била причината актьорът да бъде показван само в добра светлина в тв излъчванията на формата и досега да се спасява от елиминации.

Сметките на продуцентите обаче можело да се окажат криви, ако Жени е уредила още преди влизането си победата на Тачо.

Свързани новини

Галерии

Коментари

Мен
31 октомври 2014 | 11:13

Тя тази Жени е толкова употребявана, та тя вече трябва да си плаща за да я ****

31 октомври 2014 | 10:15

Хем били закъсали и нямали пари, хем уредила мърляча Тачо за награда. С какво се уреждат нещата - с пари, разбира се. Ако мислите, че някой продуцент ще даде награда срещу путката на Жени, много се лъжете. Те за тези пари ще си намерят няколко млади агънца.

31 октомври 2014 | 09:35

Az haresvam pove4e mese4kov,a ne Arukov,ako govorim za povedenie i na4in na spe4elvane. kalkandjieva moje i da e uredila Ta4o za pobeda,no toi miliqt sam 6te se provali....

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Ето какво изпусна Валери

Дол се показа от банята

Нина Добрев гола в Южна Африка

Актрисата бе на едно от най-красивите места по света

Слави Трифонов: Луна е на 108, но е супер секси

Водещият доволен, че шоуто му се гледа, въпреки Капките

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Ники Илиев дарява дрехите си

Ще подпомогне жени с рак на гърдата

Ася Капчикова лъсна без грим

Бившата на Криско не прилича на себе си

Азис: Братя, не излизайте!

Фолкаджията призова ромите с песен

Ето как щерката на Ваня Щерева ви предизвиква

Мила Робъртс призова да бъдем открити в грешките си

Кой моден гуру дари 10 млн. долара за борбата с коронавирус?

Ceгa пoвeчe oт вcичкo e вaжнo дa ce пoдкрeпямe и дa бъдeм зaeднo, обяви Ралф Лорън

Защо "Евровизия" не ни уважава?

Вложили сме толкова много вече, а нямаме никаква защита на работата ни, заяви композиторът Борислав Миланов

Деси Стоянова сама в студиото на "Преди обед"

От понеделник водещите разделени

Слави се изгаври с ген. Мутафчийски

Годжи показа, че наистина е като две капки вода с шефа на щаба

Кристиан Костов: Искам да се върна в Китай

Певецът е готов на всичко заради тамошните си фенове

Бареков засука мустак като на Милко

Даде тон за ново предизвикателство в социалните мрежи

Виктория пропусна Евровизия, но я завъртяха по MTV

Певицата се готви и за онлайн концерт тази събота

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Супа в хлебче спаси Добата в MasterChef

Файчето най-добре спретна японския сандвич

Сашо Кадиев с маска от боксерки

Водещият се пази от вируса

Тв и Риалити

Ники Илиев дарява дрехите си

Ще подпомогне жени с рак на гърдата

Деси Стоянова сама в студиото на "Преди обед"

От понеделник водещите разделени

Кристиан Костов: Искам да се върна в Китай

Певецът е готов на всичко заради тамошните си фенове

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Родна актриса: Дано не стана пак крупие след Извънредното

Снежина Петрова извади свидетелство за завършен курс

Анита Мейзер пак зад решетките (Снимка)

Скандалната фурия се затвори в кафез

Уволниха служител заради „Шеф под прикритие“

Това се случва за първи път този сезон

Виж още от Издънки

Култура

Калин Врачански предава онлайн

В постановката Парижката Света Богородица

Михаела Маринова издаде албум напук на коронавируса

Днес трябваше да е първият й голям концерт

Уди Алън все пак публикува мемоарите си

Книгата е откровен и изчерпателен личен разказ на режисьора за живота му

Виж още от Култура

Fashionista

Том Форд иска помощ за модната индустрия

Да бъдат включени в пакета от икономически стимули на Белия дом

Международен фото конкурс показва как българите остават активни вкъщи

Теа Минкова сложи начало на предизвикателството за най-креативна снимка у дома

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.