Всe повече и повече жени избират да развиват собствен бизнес. Броят на жените основатели и собственици се е увеличил драстично през последните години и въздействието на бизнесите, ръководени от жени, е значително. Въпреки, че все по-често срещаме жени начело на традиционно мъжки области като строителство и производство, повечето жени развиват своята бизнес дейност в сектори като събития, спорт и култура, образование, изкуства, пътувания, маркетинг и други професионални услуги. За съжаление, това бяха и секторите, които бяха най-тежко засегнати от световната COVID-19 пандемия. Последните месеци доказаха, че успехът на всеки бизнес в сегашната ситуация зависи от способността ни да мислим извън границите на това което сме правили до сега – било то в нашата танцова школа, курс по английски език или студио за красота.

Пионер футуролог, икономист и автор Хейзъл Хендерсън вижда това като страхотно време за жени предприемачи: „Едно от предимствата на жените сега е, че сме много добри в импровизирането и научихме, че има всякакви ниши, че не трябва да бъдете голяма, мощна, добре капитализирана организация, за да осигурите добро обслужване и да достигнете успеха."

Въпреки предизвикателствата през последните месеци, редица собственици на сървис бизнеси откриха нови начини за работа чрез създаване на онлайн съдържание и/или предлагане по нов начин на традиционните си услуги и продукти ползвайки различни дигитални инструменти.

Дигитализацията на бизнеса в сферата на услугите позволява на предприемачите не само да оставят вратите си отворени дори и в пълен локдаун, но и да привлекат нови клиенти и да поддържат връзката със старите.

Бързото преструктурине на бизнес модела и дейността на редица предприемачи в сферата на услугите стана възможно благодарение на използването на цялостни иновативни софтуерни решения, като това на URBO.
В сектор услуги в комбинация с правилните инструменти за upsell и cross-selling и увеличаване на приходите и клиентската база.



Мисията на URBO e да подпомогне бизнесите в сферата на услугите да управляват своята дейност в реално време посредством съвременни дигитални решения, да продават своите услуги и продукти онлайн през множество канали, както и да разполагат с необходимата аналитична информация, която да подпомогне взимането на правилни и навременни управленски решения. Разработените софтуерни решения са насочени главно към към бизнеси, които се занимават с организиране и провеждане на събития и активности, спортни зали и съоръжения, културно-исторически обекти, туристически оператори и травъл агенти, хотели и къщи за гости.



URBO създаде първата по рода си цялостна софтуерна платформа за максимално дигитализиране на процесите в сървис сектори – управление, резервации, продажба през множество канали и редица инструменти за cross- и upsell. Част от предимствата, които URBO предлага на своите клиенти са:

- Управление на заетости и продажби в реално време от всяка точка
- Приемане на онлайн плащания на всякакъв вид продукти (единична услуга, месечен абонамент, ваучер) – избор от сигурни онлайн и MPOS разплащания
- Продажба и управление на предложенията с един клик в множество канали – Facebook, Instagram, други платформи за е-търговия
- Лесна интеграция и API - интерфейс, готов за API-интеграция и I-frame интеграция за трети страни-търговци
- Софтуер за пакетиране на услуги - таргетирани предложения за upsell и допълнителни услуги
- Дигитално съдържание – възможност за продажба на заключено видео съдържание и управление и заключване на видео на живо

URBO е идеалното решение за дигитализиране на малки и средни сървис бизнеси. Към момента URBO е и единственото решение, което предлага на своите клиенти възможност да оперират и да запазят връзката със своите клиенти дори и при затворени врати.

Ако сте готови да направите следващата крачка в бизнеса си, URBO може и да е партньора, който сте търсили дълго време. Научете повече тук (https://mybusiness.urboapp.com/ ).