Зрители скочиха срещу шеф Манчев

03 ноември 2019 | 19:13
Прочетена
1860
 

Истински бунт, придружен от масова смяна на тв канала, настъпи сред феновете на новия бг сериал „Пътят на честта”. Зрителите роптаят срещу властелина на черпака – шеф Иван Манчев. Те недоволстват, че любимият им сериал вече се излъчва три пъти седмично, вместо четири, за да се осигури ефирно време на ресторантското шоу „Кошмари в кухнята”.

„Тежки клетви отнесе Манчев”, коментира фенка на „Пътят на честта” ден след като вместо сериала Нова тв излъчи повторение на епизод от „Кошмари в кухнята”. Драмата с Ивайло Захариев и Силвия Петкова тръгна в началото на септември и, въпреки многото критики към качеството ѝ, успя да събере за отрицателно време огромен брой заклети почитатели. Във Фейсбук вече има цели три фен групи, а официалната страница на продукцията се радва на над 26 000 последователи, набрани само за месец и половина. Те обаче, както и много зрители извън социалните мрежи, бяха ужилени с новината, че сагата с продуцент Маги Халваджиян вече ще върви от понеделник до сряда, вместо от понеделник до четвъртък, както досега.

Допълнително разочарования донесе фактът, че вместо на мястото на епизода в четвъртък да се излъчват нови предавания на „Кошмари в кухнята” с шеф Манчев, вървят повторения. „Много зле... С повторения рейтинг се не съживява”, коментира фенка на кулинарното предаване директно на страницата на Манчев. Друга пък пита:

„Защо спирате хубавия филм, за да давате стари предавания? Направо се излагате!”. „Ужас! Неврастеникът Манчев явно има някакви договорни отношения, защото излъчват стар епизод, в който той вика като изоглавен овен. Защо, защо, защо?”, ядосва се членка на една от фен групите на „Пътят на честта”. Много от зрителите твърдят, че са сменили канала, когато са видели, че излъчването на любимия им сериал е отменено за сметка на повторения на Манчев.

Засега не е ясно как това се отразява на рейтинга на Нова тв. Най-вероятно обаче ефектът няма да е положителен.

От телевизията не дават обяснение какво е наложило промените в програмата. Носят се слухове, че те били поискани от екипа на сериала. При досегашните темпове на излъчване се налагало да се работи прекалено бързо и голяма част от сцените се претупвали. Именно на това се дължали и повечето критики към качеството на продукцията. Хората на Халваджиян поискали малко повече време, за да изпипват работата си по-добре.

Новият сериал е на път да стигне популярността на досегашния хит номер едно в Нова – „Откраднат живот”. Лекарската драма през годините бе критикувана по всякакви параграфи, но вече осми пореден сезон се радва на нестихващ зрителски интерес. По същата линия се движи и „Пътят на честта”. Доказателство за това е продуктовото позициониране, което вече намира място в проекта, като съответно налива средства в банковата му сметка, пише Уикенд.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Краси
05 ноември 2019 | 09:35

Този пуяк да го свалят от екрана!

гого
05 ноември 2019 | 00:56

Ха ха , има Нетфликс.

Мариана
04 ноември 2019 | 10:16

Повечето телевизии са супер смотани,дават стари филми,тъпи реалитита и са толкова претъпкани с идиотски реклами,че се чудиш какво изобщо гледаш!!!

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Райна и Николета се разголиха в кухнята

Нова мода в социалните мрежи

Нора Недкова изкушава в Дубай

Висшистката обожава да пътува

Кристин само по прясно мляко

Каменова пак показа най-големия силиконов бюст

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Златка в топ форма след раждането (Снимки)

Плеймейтката свали 20 кила за отрицателно кратко време

Шеф Силвена Роу с тяло на 36-годишна

Ето как се поддържа кулинарния ас

Поли Генова показа таткото и бебето

Ето го малкия Даниел Джоузеф

Евгени Минчев отмъкна "Гълъбо" на Миро

Светският лъв изпя и клипира най-големият хит на поп певеца

Изненада! Джон Леджънд е най-секси мъж

Класацията е на престижното списание People

Гала разкри мокрия си блян

Водещата с гордост изтъква кой е астралният й близнак

Ники Кънчев: Биг Брадър се връща

Пак търсим кой що участва, написа популярният водещ

Синът на Божинов се запозна с Роналдо

Малкият Валерко сбъдна една от мечтите си

Никол Станкулова крие щерка си и на ЧРД

Синоптичката трогна с емоционален пост за майчинството

Златка Райкова хукна по чалготеки след погачата

Антония Петрова бе сред приятелките на младата майка

Надебелялата Ким Кардашиян се побра в супертесен тоалет

Компания на сексапилната риалити звезда правеха не по-малко магнетичните ѝ сестри Клои и Кортни

Дядото на Халваджиян спасява Левски

Налива купища пари в тима

Биг Брадър кани на кастинг-менте

Обявата във Фейсбук фалшименто

Рачков се облизва за Народния театър

Любимецът на Маги Халваджиян къса с халтурата, не иска да е шут

Тв и Риалити

Шеф Силвена Роу с тяло на 36-годишна

Ето как се поддържа кулинарния ас

Стриптийз във „Фермата“

Ето кой се развихри под звуците на Джо Кокър

Юлиан Вергов щял да става боклукчия

Актьорът завършил вечерно училище

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Дует "Ритон" остана без багаж

Двамата преживяха кошмарна нощ

Ванката на Слави стана фъфлещ синоптик

Бившият реквизитор получи работа в новата телевизия на шоумена

Мъжът на Параскева Джукелова се хвана с продуцентка

Режисьорът на "Възвишение" не крие новата си любима

Виж още от Издънки

Култура

Щраус Виена оркестър снимат с робот у нас

Филмовата звезда Марко ди Сапиа и сопраното Мириам Портман са сред солистите на Коледния гала концерт в НДК

Мисис Свят се снима в най-новия български филм

София Ская си партнира с Луиза Григорова в "Имало една война"

Павароти, Арета Франклин и Джуди Гарланд на кино

Ще бъдат излъчени в рубриката “А душата им пее”, част от Киномания 2019

Виж още от Култура

Fashionista

Надебелялата Ким Кардашиян се побра в супертесен тоалет

Компания на сексапилната риалити звезда правеха не по-малко магнетичните ѝ сестри Клои и Кортни

Prada и Adidas с обща колекция

Ще включва спортни обувки за жени и за мъже, изработени изцяло в Италия

Почина Патрик Луи Вюитон

На 68 години ни напусна правнукът на основателя на модната империя

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.