Звукозаписните компании са най-големите инвеститори в нова музика и артисти

23 май 2019 | 21:44
Прочетена
1352
 

Звукозаписните компании влагат над $5.8 млрд. годишно в артисти и репертоар чрез инвестиционни програми за развитие и маркетинг. Данните са посочени в специализирания микросайт на Международната федерация на звукозаписната индустрия (IFPI) Звукозаписните компании: Двигател на музикалната екосистема, от който става ясно, че 33.8% от глобалните годишни приходи на индустрията се насочват в разкриване на нови таланти и скок в кариерата на изпълнители по целия свят.

Цифрите показват устойчивост и растеж в подкрепата, която лейбълите оказват на артистите. Спрямо последните оповестени данни за 2015 г. сумата на инвестициите възлиза на $4.5 млрд. и е 27% от генерираните приходи, а в периода 2015 - 2017 наблюдаваме ръст на тези инвестиции от 3.1%.

Звукозаписната индустрия е изключително интензивен откъм инвестиции бизнес. Ако за лейбълите финансирането на артисти и репертоар (A&R) е еквивалент на инвестициите в изследвания и развитие (R&D) при другите индустрии, то в музиката процентът на инвестициите спрямо приходите е в пъти по-висок от вложената сумата в R&D на всички останали пазари.

Ръстът във финансирането на екипа на лейбъла е еквивалент на инвестицията в човешки ресурси при всяка една бизнес структура – тя е насочена към създаване на отбор от изключително креативни и мотивирани професионалисти, които да движат напред звукозаписните компании. В глобален план това мениджърско ядро насочва усилията си предимно към артистите, техния музикален репертоар и съпътстващия им маркетинг, за да превърнат творческите им амбиции в реалност.

В тази връзка, Международната федерация на звукозаписната индустрия – IFPI, е подготвила своя специален микросайт, фокусиран изключително върху ролята на звукозаписните компании и техните професионални екипи за развитието на артистите и за реализирането на тяхното ползотворно партньорство.

Франсес Муур, Главният изпълнителен директор на IFPI, споделя в тази връзка: „Звукозаписните компании са доверени партньори и движеща сила, която помага на артистите да реализират своята творческа визия и да постигнат търговски успех. Както става ясно от изложените факти в нашия микросайт, лейбълите са и най-големите инвеститори в нова музика. В днешния конкурентен музикален пазар, ролята на звуказаписната компания става още по-важна. В среда, която предоставя пред артистите безбройни възможности за избор на път как да се развиват професионално, лейбълите оказват единствена по рода си и неповторима като качество подкрепа.“
Ина Килева, изпълнителен директор на Българската асоциация на музикалните продуценти (БАМП), добавя: “България не прави изключение от общото правило за ролята на компаниите в успеха на артистите. Свидетелство за това е новото поколение млади, талантливи артисти с кариера и многобройни фенове, зад които стои професионализмът на сериозни български лейбъли - членове на БАМП.”

Международната Федерация на Звукозаписната Индустрия (IFPI) представлява световната звукозаписна индустрия като обединява над 1300 членове – водещи и независими звукозаписни компании от 60 държави по света, както и представителни Национални групи на територията на 57 държави.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Бременната Поли Гергушева се съблече

Водещата се показа от плажа в Шабла

Плеймейтки се пуснаха на турне

Гърлите на родния Плейбой стартираха от Стара Загора

Камелия гола във ваната

Само парата прикрива най-милото й

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Алекс Кръстева работи за бебе

Търсят заместничка на водещата

Жанета Осипова напуска "Фермата"?

Всички очакват сексбомбата да загуби женския дуел

Щерката на Александър Сано тръгна сама на училище

Ава са фука с модерен ключодържател

Петя Дикова разплака майка си

Аня Пенчева се просълзи на важно събитие

Кой от участниците във "Фермата" се оказа ром?

Повечето фермери, признаха, че не харесват малцинството

Дизайнер променя 6 жени в предаване

На Евгения Борисова ще помагат Миглена Ангелова и Ваня Червенкова

Щерката на Блатечки започна работа

Синът му от Диляна Попова отпразнува 6 годинки

Вижте как отслабна Наталия Симеонова

Водещата на строг режим още преди пандемията

Доктор Огнянова зачеркна голям страх

Диана Димитрова показа какво прави в Триград

Доминик на Тото и Амая на Криско с парти в джунглата

Звездните наследници празнуваха първи рожден ден

Лили Иванова си купи кокошкарник

Естрадната звезда отглежда 14 породисти пернати

Луна си махна две ребра! Вижте резултата! (Снимки)

"Талията ми вече е 60 см", похвали се фолк фурията

Кака Лили ще става баба

Репортерката на bTV Елица Кънчева очаква първото си дете

Тв и Риалити

Алекс Кръстева работи за бебе

Търсят заместничка на водещата

Жанета Осипова напуска "Фермата"?

Всички очакват сексбомбата да загуби женския дуел

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Македонецът от "Фермата" си търси нова работа

Мирослав зарязва строителството след жестока травма

Марта Вачкова се изпокара с Муки заради Стоянка

В историята е намесена дъщерята на актрисата от "Откраднат живот"

Обявиха Папи Ханс за двойник на супермодел

Певецът напомня на един от женските секссимволи на 90-те

Виж още от Издънки

Култура

Юлиан Вергов пак лекар в нов филм

"Пепел върху слънцето" тръгва на 30 октомври

Джим Кери сменя Финикс в продължението на Жокера

Ще играе неговата по-възрастна версия

Звезда от сериала "Братя" стана мис

Искра Донова е малката мис от големия град

Виж още от Култура

Fashionista

Дейвид Бекъм с модна издънка

Футболистът сепояви по чехли и чорапи

Дизайнер променя 6 жени в предаване

На Евгения Борисова ще помагат Миглена Ангелова и Ваня Червенкова

Chanel с модно шоу в замъка Шенонсо

Шоуто Métiers d'Art е в чест на всички майстори от модната къща

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.