Звукозаписните компании са най-големите инвеститори в нова музика и артисти

23 май 2019 | 21:44
Прочетена
1134
 

Звукозаписните компании влагат над $5.8 млрд. годишно в артисти и репертоар чрез инвестиционни програми за развитие и маркетинг. Данните са посочени в специализирания микросайт на Международната федерация на звукозаписната индустрия (IFPI) Звукозаписните компании: Двигател на музикалната екосистема, от който става ясно, че 33.8% от глобалните годишни приходи на индустрията се насочват в разкриване на нови таланти и скок в кариерата на изпълнители по целия свят.

Цифрите показват устойчивост и растеж в подкрепата, която лейбълите оказват на артистите. Спрямо последните оповестени данни за 2015 г. сумата на инвестициите възлиза на $4.5 млрд. и е 27% от генерираните приходи, а в периода 2015 - 2017 наблюдаваме ръст на тези инвестиции от 3.1%.

Звукозаписната индустрия е изключително интензивен откъм инвестиции бизнес. Ако за лейбълите финансирането на артисти и репертоар (A&R) е еквивалент на инвестициите в изследвания и развитие (R&D) при другите индустрии, то в музиката процентът на инвестициите спрямо приходите е в пъти по-висок от вложената сумата в R&D на всички останали пазари.

Ръстът във финансирането на екипа на лейбъла е еквивалент на инвестицията в човешки ресурси при всяка една бизнес структура – тя е насочена към създаване на отбор от изключително креативни и мотивирани професионалисти, които да движат напред звукозаписните компании. В глобален план това мениджърско ядро насочва усилията си предимно към артистите, техния музикален репертоар и съпътстващия им маркетинг, за да превърнат творческите им амбиции в реалност.

В тази връзка, Международната федерация на звукозаписната индустрия – IFPI, е подготвила своя специален микросайт, фокусиран изключително върху ролята на звукозаписните компании и техните професионални екипи за развитието на артистите и за реализирането на тяхното ползотворно партньорство.

Франсес Муур, Главният изпълнителен директор на IFPI, споделя в тази връзка: „Звукозаписните компании са доверени партньори и движеща сила, която помага на артистите да реализират своята творческа визия и да постигнат търговски успех. Както става ясно от изложените факти в нашия микросайт, лейбълите са и най-големите инвеститори в нова музика. В днешния конкурентен музикален пазар, ролята на звуказаписната компания става още по-важна. В среда, която предоставя пред артистите безбройни възможности за избор на път как да се развиват професионално, лейбълите оказват единствена по рода си и неповторима като качество подкрепа.“
Ина Килева, изпълнителен директор на Българската асоциация на музикалните продуценти (БАМП), добавя: “България не прави изключение от общото правило за ролята на компаниите в успеха на артистите. Свидетелство за това е новото поколение млади, талантливи артисти с кариера и многобройни фенове, зад които стои професионализмът на сериозни български лейбъли - членове на БАМП.”

Международната Федерация на Звукозаписната Индустрия (IFPI) представлява световната звукозаписна индустрия като обединява над 1300 членове – водещи и независими звукозаписни компании от 60 държави по света, както и представителни Национални групи на територията на 57 държави.

Автор / Източник:

HotNews.bg

Коментари

Добави коментар

Екипът на Hotnews.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Hot

Мис България се пусна по бански

Чушева явно се опитва да привлече внимание към тялото си след скандала с лицето

Мис Плеймейт закусва гола

Кой мачка чаршафите до Михаела?

Черната Златка показа задница

Плеймейтката се пусна по прашки

Виж още от Hot

Специален проект

Да оставим следи ІІІ

Новини

Голям гаф на финала на "Маскираният певец"

Михаела Маринова като Гарвана спечели шоуто

"Откраднат живот" се сбогува с Евгения

От седмица продуцентите работят по новия, девети сезон

И Мис България 2015 стана майка

Марина Войкова съобщи благата вест

Златка Димитрова става тв водеща

Броени дни след като спечели приза за "Моден инфлуенсър на годината" на Code Fashion Awards 2019 Златка Димитрова стартира нов проект

ЕКСКЛУЗИВНО: HotNews разкри КОЯ е Розата

Певицата Роберта не се крие зад тайнствения образ в "Маскираният певец"

Гущерова показа палата

Светлана се похвали със снежната приказка в двора на къщата им с Хриcтиян

Гринго забули Софи

Разведеното семейство щурмува Дубай

Новата Мис България купонясва с гайди

Радинела Чушева се оказа фен на 100 кила

Бившият на Гери-Никол отвърна на удара

След като певицата показа, че има ММА боец до себе си

Галена и Ивайла Бакалова се надцакват с лукс

Певицата е на турне в Щатите, а моделката в Дубай на почивка

Вижте извънземната сцена на Евровизия

Конкурсът е през май догодина

Наталия и Биляна се връщат в "Откраднат живот"

Сериалът свършва на 6 декември

Армани кавалерства на Джулия Робъртс

В Лондон бяха раздадени британските модни награди

ДесиСлава се крие в Гарвана?

Фолкаджийката пуска нова песен успоредно с края на "Маскираният певец".

Тв и Риалити

И Мис България 2015 стана майка

Марина Войкова съобщи благата вест

Златка Димитрова става тв водеща

Броени дни след като спечели приза за "Моден инфлуенсър на годината" на Code Fashion Awards 2019 Златка Димитрова стартира нов проект

Къцамун и истеричната Мегз на една маса

Задава се новия сезон на "Черешката на тортата"

Виж още от Тв и Риалити

Издънки

Миро към Слави: Колко те обичам

Певецът пя на плейбек

Елен Колева продава парфюми

Актрисата стана онлайн търговец

Андреа и Галин се хванаха за гушите

Всичко за скандала между двамата изпълнители

Виж още от Издънки

Култура

Алма излезе извън контрол

16-годишната певица с най-силен музикален дебют за 2019-а

Култовите диви от En Vogue с концерт у нас

Spice Music festival 2020 води още Bomfunk MC's, Double You, Mr.President и още много звезди на 90-те

Шампанско и 5000 сърца за "Щраус Виена Оркестър" в София

Спектакълът бе заснет на DVD, което ще бъде издадено на глобален пазар

Виж още от Култура

Fashionista

ДА или НЕ? Гришо сложи розов пуловер

Спортистът ни блесна на ревю на Dior

Армани кавалерства на Джулия Робъртс

В Лондон бяха раздадени британските модни награди

Формула 1 пуска свои парфюми

колекцията излиза през март догодина

Виж още от Fashionista
Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.