Певецът Кристо за пореден път ще се отличава от типичния образ на рапър. За разлика от свои колеги, които залагат на вулгарни рими, той базира бъдещите си проекти на социални кампании.

Последният му успешен ход в тази насока е учредяването на фондацията RICHMART & KRISTO, която ще подпомага млади таланти в различни сфери. Фондацията ще финансира и реализира проекти заедно с талантливи деца.

Стартът на тази кампания ще даде промоцията на новата песен на Кристо, носеща силното послание „Аз мога“. На пресконференция, която ще се състои на 11 ноември (вторник), 12:00 часа, в Пресклуб БТА, малчугани на възраст от 5 до 18 години, участващи в клипа на песента „Аз мога”, ще покажат и дебютната колекция на модната марка „КРИСТО”.

Проектът RICHMART JUNIOR дава предложение как да се намали безработицата до 29 години. Средния процент на безработицата в Европа е около 10 %, а безработицата при младежите до 29 години е над 25 %. Това се дължи основно на липсата на практика при младите хора. RICHMART JUNIOR ще представи нова схема за обучение на подрастващите.



Децата могат да се реализират в бизнес план творчески и професионално. Точно в тази насока цели да мотивира малките и да обърне внимание на възрастните най-новата песен на КРИСТО „АЗ МОГА”. Със своето позитивно послание песента акцентира върху това, че за децата няма нищо невъзможно и затова те са по-силни, отколкото всички ние предполагаме.

Ето какво споделя Кристо във връзка с проекта: „ДЕЦАТА са чисти, не са обременени от страхове за провал, или от предразсъдъците на другите. Те са смели, любопитни, игриви, будни, енергични, креативни, и всичко възприемат като на игра – те се забавляват постоянно – е това не е ли формулата за успех и мисия на всяка една водеща компания или корпорация или спортен отбор, или творчески екип? Имаме толкова много да се учим от децата. Като че ли възрастните спират да задават въпроса "защо?", спират да експериментират, да рискуват, да творят и да работят с любов. Е точно това могат децата – да правят всичко с любов и удивление. Е, ако можеш това, значи можеш всичко!

Затова смятаме, че те могат да бъдат отлични консултанти в бизнеса, изкуството, политиката. Нека все повече компании, корпорации и рекламни агенции се допитват до децата, защото техните идеи носят свежест и изненадваща острота, от която всички ние имаме нужда. А те – те имат нужда да бъдат чути и да се чувстват значими в един свят, създаден за големите”.