Дизайнерката Вивиан Уестууд реши да остави бизнес плановете си настрана и да се заеме с опазването на околната среда и социалната отговорност на компанията си.

Наскоро британската дизайнерка пожъна голям успех и разшири влиянието на компанията си в САЩ и Китай. Сега Уестууд е решила да си почине от бизнес решения и срещи и да обърне внимание на околната среда.

"Реших да не разширявам повече компанията си. Всъщност май искам да направя обратното.., ще обърна внимание на качеството, а не на количеството. Искам да направя бизнеса си по-ефективен и самоподдържащ се", коментира Вивиан.

72-годишната модна дизайнерка стартира фото кампания за насърчаване на благотворителността "Грийнпийс спасете Арктика". В проекта са обединени усилията на Джордж Клуни, Крис Мартин и Палома Фейт, а Уестууд вярва, че присъствието на известни лица в проекта само може да помогне за успеха му.

Вивиан смята, че понякога дизайнерите от най-висок клас попадат под прицел несправедливо. "Смятам, че ако хората се обличаха само с по няколко наистина красиви дрехи, нямаше да има такъв проблем с промяната на климата. Според мен е по-лошо някой да излиза от магазин с цяла "армия" нови тениски, отколкото една богата дама, която си е купила само една красива рокля", разказва дизайнерката, пише БГНЕС.