Време за прегръдка! Любо Киров от X-Factor и Симеон Колев от сутрешното шоу „Стартер“ на БГ Радио дадоха начало на Фестивала на нежността в София.

Те пожелаха на присъстващите по-често да се осмеляват на нежни жестове, защото прегръдката е най-човешкият начин за комуникация.

На официалното откриване присъства и г-жа Ирена Димитрова, представител на Столична община. Тя даде начало на рекорда по прегръдки заедно с лилавата кравичка на Milka и получи благодарствена грамота за приноса на Столична община към каузата „Осмели се да покажеш нежност“. Традиционно Общината получава и две лилави пейки, с които да постави начало на своя Алея на нежността.

Най-верните фенове на най-нежния шоколад Milka застанаха на входа на Фестивала много преди официалното отваряне на вратите в 10 часа. До момента посетителите надхвърлят 6 000 като се очаква до края на деня броят им да премине 10 000.

Всички присъстващи са ентусиазирани да грабнат приза „Най-нежен град“ в България. Само няколко часа след началото на Фестивала на нежността броят на прегръдките минава 3 600, което дава реални шансове на столицата да спечели първото място, което в момента се заема от Бургас с 9 348 нежни жеста. Те са отброени на официалната сцена и на територията на целия Фестивал.

Отново рекорден е интересът към керамичните чаши Milka и плюшените лилави кравички, които се разменят за три броя опаковки от 100 гр. или голяма опаковка Crispello. Дълга опашка се образува и пред фото къта, играта „Протегни се за прегръдка“, „Топка в гюмче“, „Издои кравата“. В Работилничката на нежността децата сръчно изработват подаръци за своите родители и приятели.

Докато чакат своя ред пред входа на Фестивала гостите имат възможност да разгледат фото изложбата, чиито автори са фенове на Milka и професионални фотографи от сп. GEO.

Фестивалът на нежността е сред инициативите на Milka, които стимулират хората да бъдат по-нежни и по-добри един към друг по един весел и забавен начин. Днес е последният ден на Фестивала. В началото на идната седмица официално ще бъде оповестен броят на нежните жестове, отчетени във всички седем града, които бяха домакини, както и ще бъде официално обявен победителят в състезанието „Най-нежен град“ в България.

Повече информация за Milka:

Името на марката  е създадено да идентифицира продукта като комбинация от двете ключови  съставки – мляко и какао /Milch + Kakao/. Като знак за това, че в шоколадовите продукти на Milka се използва мляко с алпийско качество, създателят на марката Филип Сушард решава да използва за лилавите опаковки рисунка на крава, пасяща на алпийска ливада.

Днес Milka е сред най-популярните марки шоколад в целия свят, с водещи позиции в редица държави на различни континенти – Европа, САЩ, Австралия, Южна Америка. През 2001 г. търговската марка навлиза и в България.

Официални партньори на събитията:

Изложбата на нежността се реализира със съдействието на списание GEO.

Павилиончето за снимки се реализира със съдействието на Хюлет-Пакард България.