Ваучер за покупки на стойност 3000 лв. ше получи победителката в шоуто „Кралица на шопинга”, което тръгва от 17 септември по TV7.

Всяка седмица пет напористи девойки ще разполагат с ограничено време и бюджет, за да демонстрират уникалния си стил на обличане.

Те ще бъдат оценявани от дизайнер, който гради име в модата от 19 години и ще долети за снимките специално от Милано, научи „Монитор”. Корифеят по шев и кройка е сред виновниците за успеха на родните брандове Capasca и Rollman, а зад граница кове скици за колекциите на Lloyd Klein и GRES. Отличничките в надпреварата за най-бързо оголена закачалка ще имат правото да запазят напазаруваните във формата дрехи.

Към момента записалите се за кастинг са близо 4500, като най-сериозно застъпена е квотата на спортистките. Сред желаещите да загладят ревер пред камерата са трикратна републиканска шампионка по бадминтон, състезателки по художествена гимнастика, имена от националния ни отбор по баскетбол и волейбол. Противно на очакванията момичета от породата на Златките са минимален процент от кандидатките, издават от TV7. Палитрата от професии пък е шокиращо цветна – от медсестри и професионална военна през юристки и университетски преподавателки до млади майки.

Най-малката участничка е на 18, а най-възрастната е на 63. За присъствие в праймтайма претендират и гражданки от Русия, Украйна, Молдова, Армения, Виетнам и Турция.

От 10 септември в ефир се завръща сутрешният блок „Добро утро, България” с рубриката „Гореща точка” на Николай Бареков. От 15 септември медията връща и рейтинговите си публицистични предавания „Факторът Кошлуков”, „Уикенд с Миа Сантова”, „Насреща Люба Кулезич” и „Винаги в неделя”.