Все по-често изпълнителите и у нас търсят услугите на добри имиджмейкъри и PR-и, за да изградят най-подходящия начин за представяне както на своите проекти, така и на себе си в обществото.

Тяхната цел е по-силно да впечатлят публиката, а доколко успешни са решенията, които ни се предлагат, всеки може да прецени.

"Мисля, че имиджът на един човек си идва от него самия като излъчване пред хората. Никога не съм целяла скандалите, макар че не е тайна, че те са доста печеливш елемент в шоубизнеса. Някои неща не са ми приятни" - коментира наскоро Андреа в телевизионния ефир и заяви:

"В последно време доста се промених - и като стил, и като клипове, и песни. Искам да бъда по-различна за самата себе си. Малко повече бягам от скандала".

В края на януари изпълнителката пусна новото си видео към песента ''Лоша'' и отново не остави равнодушни феновете, пише signal.bg. Голямата част от тях бяха силно впечатлени от мащабния проект, други пък така и не можаха да приемат внушенията на клипа.

"Посланието в новия клип към "Лоша" е, че доброто винаги побеждава, въпреки всичко" - обясни певицата и подчерта, че не е имала идея да предизвика скандал при включването на кадъра с разпъването на кръста.

"Това е една препратка, че ''лошите'' хора ги разпъват на кръст и финалът е много интересен, че доброто възкръсва, побеждава" - разясни тя.

Песента "Лоша" за кратко време се нареди сред най-актуалните хитове в жанра.

"Лоша съм, когато ме предизвикат да бъда, но много добре знам, че когато човек крие лоша енергия, лоши емоции, те му вредят повече на самия него, защото не се чувства щастлив, започва да мисли негативно. Когато си по-добър към хората и им прощаваш грешките, ти самия се чувстваш по-одухотворен и по-издигнат" - на мнение е Андреа.

Заглавна снимка: disco.bg