вдъхновил руската дизайнерка Ирина Летто да създаде колекция дрехи с неговия лик, а скоро след нея предприемчиви търговци от необятната страна побързали да направят и най-различни аксесоари със снимки на звездата.

Изпълнителят се прочул в Русия преди няколко месеца, след като станал главен участник в популярното руско тв шоу “Comedy Club” по ТНТ. Тогава водещият коментирал визията му с думите, че не е в състояние да обясни на племенника си какво точно представлява.

Но броени дни след това интересът към Азис нараснал лавинообразно – песните и видеата му били едни от най-теглените в мрежата, а руснаците буквално полудели по изпълнителя на хита “Сен Тропе”.

Последното доказателство за интереса на руската публика към родната звезда е актуалната колекция на дизайнерката Ирина Летто – “Нежная зима”. Дамата е създала всевъзможни дрехи с лика на Азис, както и редица аксесоари.

Усетили, че това е печеливша формула, други търговци в Русия побързали да произведат различни аксесоари – несесери, чанти, раници, тетрадки и какво ли още не. Създавайки продукцията си обаче, никой от тях по никакъв начин не се е допитал до певеца или до неговите продуценти, пише БЛИЦ.

„Много се забавлявам от тази ситуация.”, сподели Кралят на попфолка. „Доскоро уж бяха притеснени как да обясняват на подрастващите моя имидж и поведение, а сега се разхождат с T-shirt-и и якета с моя образ, а децата им носят ученически чанти и тетрадки с моя лик. Палячовци!”, коментира с усмивка ексцентричният изпълнител.

Към продуктите с изображението на певеца имало интерес дори в Китай, твърдят от ПР агенцията на Азис. .

„Казах ви, че съм най-известния българин в света!”, твърди той самият.