Догодина Мадона ще лансира нова модна линия за жени на възраст между 27 и 50 години, съобщи АФП.

Колекцията на Кралицата на поп музиката ще се нарича "Тruth or Dare by Madonna" на името на популярна игра за подрастващи и на предишен документален филм за Кралицата на поп музиката, познат още със заглавието "В леглото с Мадона”. Първоначално под тази марка ще се продават обувки, чанти, аксесоари и парфюми.

"През последните години много хора ме насърчаваха да лансирам собствена марка, и ето, че най-после дойде време да го направя", коментира звездата.

Според партниращата й нюйоркска фирма Iconix новата линия ще изразява "двойното лице на Мадона – от една страна на влиятелна модна икона, а от друга – като символ на женскатакрасота".

Мадона вече използва услугите на Iconix миналата година, когато пусна линията "Материално момиче", предназначена за тийнейджърки и вдъхновена от дъщеря й Лурдес. Продуктите под тази марка се продаваха единствено в Северна Америка.