Една от компаниите, които са най-щастливи от успехите на Новак Джокович, безспорно е Sergio Tacchini.

Продажбите на фирмата значително са се повишили след успехите на сърбина на почти всчки възможни турнири от началото на сезона.

Основаният в Италия бранд и Джокович сключиха контракт за спонсорство през ноември 2009 година. Той е с продължителност от 10 години. По това време Ноле бе четвърти в световната ранглиста с една титла от Големия шлем. Интересното е, че през същата тази година от Аdidas решиха да инвестират в Анди Мъри вместо в Джокович.

С годишен приход от 71 милиона долара Sergio Tacchini далеч не може да се сравнява с огромните концерни Adidas и Nike, които спонсорират останалите топтенисисти.

"Ние усещаме, че в Новак има необикновен потенциал", заяви Едуардо Арталди - маркетниг мениджър на италианската фирма. от Sergio Tacchini. Освен това той си е осигурил и солидни бонуси за титлите, които спечели и за достигането до върха в класацията на ATP. Освен всичко сърбинът взима процент от продажбите в Китай , а също и от собствената си линия дрехи.

През 2007 година Sergio Tacchinи почти банкрутира, но сега смята да използва Джокович като основно лице на продукцията си.

Sportal.bg