Кели Озбърн е новото лице в рекламните клипове на дизайнерската линия на Мадона и дъщеря й Лурдес – Material Girl.

За кампанията Кели показва колоритната си страна, пише „Пийпъл” .

Двете с Лурдес коментираха най-харесваните от тях модни решения за пролетта:

"Якето в стил милитъри. Харесва ми и му слагам доста значки, за да му придам личния си стил.”- каза Лурдес.

Озбърн пък, обръща внимание на аксесоарите:

"Обувките – има един чифт в телесен цвят, в който съм направо влюбена"

"Колекцията толкова много ми напомня за мен и собствения ми стил. Има и една рокля с леопардов десен, която предстои да сложа и много се вълнувам. Харесвам принтовете” – сподели тя.

Що се отнася до дрехите за по-топло време, най–голямата мания за момичетат са късите панталонки.

„Направо съм вманиачена по тях” – казва Лурдес.

Според вижданията на Озбърн едно от най-големите предимства на модната линия е, че е достъпна за всеки.

„Компаниите, които правят дрехи на сносна цена, които в същото време са висша мода, дрехи, които хората ще видят по списанията и ще могат да си ги позволят, без да е нужно да похарчат 1000 долара за една рокля, не са никак много.”, добави тя.

Едно от най-големите преимущества на линията според четиринадесет годишната Лурдес е фактът, че момичетата на нейната възраст ще могат да си напазаруват страхотни дрехи, без да е нужно да ограбват банката.

„Не си купувам само от скъпите дрехи, когато пазарувам. Добре е и за приятелите ми, добре е за всички, пък и дрехите си ги бива.”

Вижте фотогалерия:

Кели Озбърн е новото "Материално момиче"

Кели Озбърн за сп. Shape

Кели Озбърн за сп. Cosmopolitan

Вижте видео: