Предвид скъпата цена фетишът може и да не влезе в употреба наистина, но е достатъчно силен магнит за дамите, които преди всичко си падат по марката, пише Blife.bg

Специалният аксесоар за еднократна употреба е създаден специално за 14 февруари, денят на Св. Валентин, и се продава в опаковка от 12 презерватива за близо 300 долара, пише сайтът ViewSofia.

В международните интернет шопове все още не може да се намери, както и в бутиците на марката по света, тъй като най-вероятно е прост рекламен трик.

Според проучване на няколко чуждестранни медии презервативите не са налични в действителност, но не се знае дали истерията по тях няма да доведе до истинското им производство и разпространение.

Слоугънът на опаковката Keep it classy е типично в стила на марката и лидера й Лагерфелд, уж съвсем небрежно, но винаги под черта е – да си елегантен във всичко!