Moët & Chandon обяви на новата глобална рекламна кампания с участието на Скарлет Йохансон, звездата която е лице на марката от Март 2009.

Кампанията е разработена от базираната в Париж рекламна агенция „Works Advertisement” и е заснета от прочутия британски фотограф Тим Уолкър през есента на 2010.

Кампанията се състои от 3 фотографии, които изобразяват усещане за блясък, величие и щедрост присъщи на марката.

Като правят връзка с първата рекламна кампания на Moët & Chandon, която представи Скарлет Йохансон като първата звезда посланик на марката, новите фотографии на Уолкър акцентират върху богатото наследство и опит на водещата марка шампанско в света.

“Moët & Chandon, най-обичаното шампанско от 1743, е универсален символ на радостта от живота и успеха. Тази нова кампания изтъква завръщането на неизменната елегантност и блясък, които са присъщи и на Moët и на Скарлет” каза президентът и CEO на Moët & Chandon Даниел Лалонд.

Кампанията е заснета по повод на събитието, организирано от Moët & Chandon, “Почит към наследството” през септември 2010. Трите визии на кампанията изобразяват Скарлет Йохансон в Трианон - внушителна резиденция построена от Жан Реми Моет между 1805-1817 в имението на Moët & Chandon в Еперне, Франция.

Като комбинират екстравагантна постановка с романтични мотиви, фотографиите отразяват уникалния стил на Уолкър.

В първата фотография, Скарлет Йохансон държи в ръка бутилка Moët и я гледа чувствено и с привързаност, което показва привлекателността и чарът на марката.

Във втората фотография, в последователност от 5 кадъра е заснета очарователната усмивка на звездата и непринудените и жестове, които разкриват общителната и същност.

На третата снимка Скарлет стои несигурно върху дървена стълба в един от салоните на Трианон над пищна пирамида от чаши шампанско – ритуал за сервиране на шампанско, измислен от Moët за да се отпразнува подобаващо радостта от успеха ... и радостта сама по себе си.

Вижте фотогалерия: Скарлет Йохансон за Moët & Chandon

Вижте видео:

Скарлет Йохансон за Moët & Chandon