Мария Шарапова засега продължава да оглавява листата на най-богатите спортистки в света, но съдейки по всичко, вече са преброени дните, в които тя ще може да заработва милиони благодарение на сексапила си.

Изморени от постоянните й травми и все по-честите й поражения на корта, рекламодателитерешиха да я заменят с новата първа ракета в света – не по-малко чаровната датчанка Каролин Вожнячки.

Пътниците на летището в Сан Франциско станаха свидетели на необичайна картина. Знаменитата Мария Шарапова вися търпеливо 20 минути на опашката за паспортен контрол за чужденци. А само допреди половин година руската блондинка пътуваше по света в частни самолети, а досадните формалности решаваше във ВИП залите.

Както стана ясно, загубата на Шарапова от Вожнячки на US Open се оказа далеч по-фатална за кариерата на рускинята, отколкото което и да е нейно поражение в турнир от Големия шлем. Защото в тази вечер Шарапова отстъпи пред своята вероятна наследничка на поста секссимвол №1 и главна конкурентка в борбата за баснословните рекламни договори.

Освен всичко друго група европейски спонсори, принудени досега да избират между могъщите телеса.

на Серена Уилямс и манекенската фигура на Мария Шарапова, решиха да намерят алтернатива – тенисистка, която изглежда като обикновено хубаво момиче, а не като лице от корицата на „Вог”.

Първоначално в ролята на конкурентка на Маша беше набелязана сръбкинята Ана Иванович, която, като никоя друга от участничките в тура умее да покорява мъжките сърца. Но кестенявата красавица не издържа изпитанието на славата и заради серията травми и любовни романи бързо загуби рекламната си ценност.

Тогава спонсорите от Стария континент обърнаха внимание на датчанката от полски произход Каролин, която е с десет сантиметра по-ниска от Шарапова и с осем килограма по-лека от Серена Уилямс. А нейна откривателка е известната британска дизайнерка Стела Макартни, която пък се умори да чака нейната най-добра манекенка в тениса – Мария Кириленко, най-сетне да влезе в топ 10 на ранглистата. А на въпросния US Open Каролин се появи с толкова откровена рокличка на Макартни, че от другата страна на корта Шарапова изглеждаше като абитуриентка от някоя католическа гимназия. Всъщност това беше и по-голямото поражение на рускинята.

След това в САЩ Вожнячки подписа рекламни договори за 11 милиона долара, а Шарапова – само за 8 милиона.