Поп кралицата Мадона е решила да се пробва като конкуренция на бившия си съпруг Гай Ричи и да режисира, както го нарекоха в някои медии, „британски" документален филм, предаде АФП.

Певицата ще пресъздаде на широк екран историята за крал Едуард VIII и Уолис Симпсън, или любовната история, която кралското семейство предпочита да не се беше случвала и която завърши с абдикацията на нейния възлюбен през 1936 г.

Мадона се надява новият й филм "W.E." да покаже на бившия си съпруг - режисьорът Гай Ричи "кой е шефът" в шоубизнеса.

Певицата ще режисира филма за британския крал Едуард Осми и връзката му с американката Уолис Симпсън. Така Материалното момиче се надява да покаже на бившия си благоверен, че тя е фактор в киноиндустрията, с който трябва да се съобразяват.

51-годишната звезда беше забелязана в Париж по време на заснемането на сцени от лентата "W.E.". Мадона беше облечена подобаващо за случая - в тъмни дрехи, с шапка и кариран шал. Освен че режисира филма, певицата е участвала и в написването на сценария.

Първият дебют на Мадона като режисьор беше с филма 'Filth and Wisdom' през 2008.

Мадона не е единствената, която снима филм във френската столица. В Париж е и режисьорът Уди Алън, чиято снимачна площадка е разположена зад катедралата Нотър дам. В лентата „Полунощ в Париж" освен холивудската звезда Оуен Уилсън, участва и първата дама на Франция Карла Бруни-Саркози.

Завръщането на Мадона, Уди Алън и Мартин Скорсезе да снимат в Париж не е случайно. Повишеният интерес на Холивуд се дължи на данъчните облекчения за чуждестранните филмови продукции, които Франция въведе наскоро.

Чуждите пълнометражни и телевизионни ленти получават 20-процентна данъчна отстъпка, чийто максимален размер е 4 млн. евро. Франция въведе мярката в опит да настигне съседна Великобритания и други европейски държави, които имат подобни данъчни схеми и са по-примамливи дестинации за реализирането на филмови проекти.

В последните няколко години Франция не беше популярна дестинация за заснемане на филми, поради високите разходи по продукциите. Режисьорът Куентин Тарантинo например реши да спести пари и засне "Гадни копилета" - филм за окупираната Франция, в Германия.

През изминалата 2009 г. единствената американска продукция със снимки в Париж беше "Генезис" на Кристофър Нолън, който работи там в продължение на една седмица.