Ума Търман и мисълта на Уилям Шекспир „Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му" са в основата на новата рекламна кампания, с която Alfa Romeo пуска на пазара новия си модел Giulietta.

Тя стартира официално пред широката публика първо в италианските дилърства на 22 и 23 май. Звездата от „Да убиеш Бил", чието излъчване комбинира студенината с агресия, смелост, хладен ум, динамика и красота, ще олицетвори различните „души" на компактния Giulietta.

Създадена от „Лео Бърнет", международната рекламна кампания много скоро ще завладее телевизионните канали, печатните медии, радио-станциите и интернет пространството. Слоганът се върти около крилатите думи „Без сърца сме просто машини" и върху идеята, че с новия автомобил на Alfa Romeo мечтите стават реалност.



Черно-белите постери са правени от известния фотограф Фабрицио Фери. Телевизионната версия на рекламата ще се появи по италианските канали от 16 май. Тя е снимана в САЩ. В нея Ума играе пет различни роли на пет напълно различни жени. Саундтракът е на маестро Флавио Иба.