Марката Roberto Cavalli отдавна се е превърнала в еталон за стил, лукс и естетика. Това обаче не е точно така с новата рекламна кампания на марката.

"Това е най-слабата ни рекламна кампания до момента. Не знам на какво се дължи това - дали е заради подбора на моделите - Каролин Мърфи и Изабел Фонтана, или заради самите дрехи... Всичко изглежда изключително неестствено...а нашата цел е точно обратната. Надяваме се, че въпреки че не сме доволни от разултата, то верните ни почитатели няма да се откажат да си купуват дрехи с марката Roberto Cavalli", коментира един от главните дизайнери на модната къща.

Вижте първите снимки от "явно провалилата се" рекламна кампания пролет-лято 2010 г. Преценете сами дали те наистина са толкова ужасни.