Топмоделът Джиджи Хадид може и да е лице на марки като Max Mara, Maybelline и Tommy Hilfiger, но новото й амплоа е първото, което обединява две от най-любимите й неща: модата и спортът.

След като Puma направиха Риана свой творчески директор и взеха Кара Делевин и Кайли Дженър за свои лица, Adidas пуснаха редица колекции в колаборация с Кание Уест, дойде ред и на Reebok да излязат на ринга. И те го направиха съвсем буквално! В новата кампания #PerfectNever виждаме Джиджи Хадид на другото й любимо място след модния подиум – залата, в която тренира бокс.



Само преди дни на Хадид й се наложи да използва боксьорските си умения в реалния живот. Излизайки от ревю заедно със сестра си Бела, Джиджи беше нападната от скандалния украински журналист Виталий Седюк, който я сграбчи на тротоара и я вдигна. Тя обаче не му остана длъжна и веднага се защити, нападайки го с юмруци. По-късно Хадид описа случката в есе, публикувано в сайта бюлетина на актрисата Лена Дънам Lenny Letter, в което използва възможността да напомни колко важна е самозащитата за младите момичета.

Сега кампанията на Reebok отново е отправена към младите почитатели на марката. #PerfectNever цели да покаже на момичетата, че няма перфектни тела и е важно да приемат себе си, дори с недостатъците си. Преди Джиджи да се присъедини към Reebok, лице на кампанията беше състезателката по бойни изкуства Ронда Раузи. В миналото Хадид също се е занимавала активно със спорт, основно волейбол и яздене. Именно затова днес тя поддържа формата си с бокс.

“За мен тренировките не са само физическо занимание, но и умствено такова,” казва тя. “Те ми помагат да избягам от шума в главата ми. Това е единственото време, в което умът ми почива. Когато се състезавах активно, бях толкова фокусирана върху това да бъда перфектна, че на треньорите ми им се налагаше да ме отстранят от състезанията.”

Източник: MissBloom