Следващата спирка на ревюто, където ще бъде представена колекцията за есен 2018 г., е Шанхай. Концепцията „Виж сега - купи сега“ остава в основата на шоу програмата.

Първата съвместна колекция TommyXLewis, създадена от дизайнера Томи Хилфигър и световния посланик на мъжките колекции на марката – Люис Хамилтън, ще дебютира по време на ревюто.

Tommy Hilfiger обяви, че ревюто за есен 2018 г. ще се състои в Шанхай, Китай на 4 септември. Новата концепция въплъщава стремежа за трансформация на марката и се фокусира върху Азиатско-тихоокеанския регион, чийто пазар е с най-голям потенциал за растеж. Уникалната платформа "Виж сега - купи сега" ще продължи да се развива чрез иновативно дигитално съдържание, съчетано с реални преживявания, достъпни както за виртуалната аудитория в световен мащаб, така и за тези, които присъстват на самото събитие.

Този подход отразява стремежа на дизайнера Томи Хилфигър да достигне до максимален брой фенове на марката в различни точки по целия свят след успеха на "TommyNow Drive" в Милано през пролетта на 2018 г., "Rockcircus" в емблематичната зала за концерти в Лондон - Roundhouse за есента на 2017 г., "TommyLand" в Лос Анджелис за пролетта на 2017 г. и " Tommy Pier" в Ню Йорк за есента на 2016 г.