Във знаят как да прави шоу. За да покажат новата си колекция бельо те събират красиви жени и най-популярните изпълнители в света за едночасово шоу, което излъчват в 180 държави.

Каква по-добра реклама? Първото шоу е проведено преди 18 години и е било доста по-скромно. Имало е бюджет от едва 120 000 долара. Състояло се е през август 1995 година в Хотел Плаза в Ню Йорк.

Днес шоуто на марката е най-голямото от този тип. В него има 6 теми, 36 модела, 69 тоалета.

По подиума през годините сме виждали Хайди Клум, Адриана Лима и Тайра Банк. Няма друго шоу, което за един час да е концентрирано над една марка!

През 2013 година за него са наети 26 топ гримьори, 22 фризьори и 8 маникюристи. Всяка година се представя и един ултраскъп модел на сутиен със скъпоценни камъни, който наричат „сутиенът-фантазия“.

Топ модели като Кара Делевин може да получат 100 000 долара само за това участие.