Продуцентите на шоуто "American Idol" по телевизия Фокс изглежда са безсилни в опитите си да задържат зрителския му рейтинг на предишното си ниво.

Шоуто привлече най-малката аудитория сред зрителите на възраст между 18 и 49 години в САЩ в историята си. Общият брой на зрителите на шоуто спадна до 11,03 милиона, предават от БТВ.

Това бе достатъчно, за да може телевизия Фокс да спечели надпреварата с конкурентните телевизионни канали сред по-възрастните зрители, но Си Би Ес и Ей Би Си си поделиха първото място, що се отнася до броя на по-младите зрители.

Експерти отбелязват, че за пръв път телевизия Фокс остана на трето място, що се отнася до зрителите на възраст между 18 и 49 години, откакто "American Idol" се появи на малкия екран.