search icon
Hotnews.bg

Звездите

Нина Добрев подхвана бизнес с вина

Instagram

Instagram

Партнира си със своя колежка

Във винарския бизнес се впусна канадската актриса от български произход Нина Добрев. За новото си амплоа звездата от "Дневниците на вампира" сама съобщи в социалната мрежа. В бизнес начинанието Нина си партнира с известната си американската колежка - актрисата и топ танцьорка в САЩ Джулиан Хъф, която дебютира пред камера във фирма "Хари Потър и философският камък" през далечната 2001 г.

Двете актриси са близки приятелки от дълго време, след като преди години се запознават в салона на холивудска фризьорка. Сега Нина и Джулиан похващат общ бизнес, който е далеч от творческите им изяви пред камерите. Звездите на холивудското кино създават в съдружие компания за производство на вино в град Напа, Калифорния. Районът е известен и предпочитан от производителите на напитката заради уникалните си географски особености. Благодарение на тях там се отглеждат различни сортове грозде, от които се правят едни от най-качествените и елитни марки вина в света.

"Чувствам се толкова развълнувана! Най-накрая ще мога да споделя новината за нашия проект с Джулиан, по който работим от известно време. И двете обичаме да работим усилено и да играем още по-усилено. Така създадохме вино, което допълва и нашия начин на живот", похвали се Нина. Тя твърди, че произведеното от нея и приятелката й вино е нискокалорично и без консерванти. Актрисата допълва, че напитката може да се използва без притеснение от хора, които са на изключително популярния като хранителен режим. Виното е подходящо и за вегани, не съдържа глутен, което го прави приятно допълнение към трапезата на клиенти с непоносимост към тази белтъчна смес.

"Нашето вино е най-доброто от всичко, освен това е вкусно - пир за рецепторите ви", хвали стоката си Нина. Двете с Джулиан предлагат първоначално на пазара три сорта калифорнийско вино - каберне совиньон, шардоне и пино ноар. Плановете им са през лятото да пуснат подходящото за сезона розе. Цените са в рамките на приемливите за американския пазар - от 17 до 21 долара за бутилка, което е около два пъти по-висока тарифа от стойността на масовата продукция от тези видове. За ценителите се предлага и селекция от три вида от напитката в красива кутия срещу 75 долара, пише Телеграф.